Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dios79
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15-09-2024
Best allemaal, ik ben sinds kort eigenaar van een Alexa Echo Dot 2. Ik ben bekend met het probleem dat voor het connecten van een Spotify account eerst een ander land geselecteerd moet worden binnen je Amazon account zoals US of UK, waardoor Spotify wel verbonden kan worden. Dit heb ik gedaan, echter bij het willen afspelen van specifieke songs of artiesten geeft Alexa aan deze niet te kunnen vinden.

Ik heb al diverse websites afgezocht naar een oplossing, waarbij ik elke keer werd verzocht eerst het land te wijzigen, vervolgens spotify te connecten en daarna het land weer terug te zetten binnen Amazon. Helaas heeft dit niet geholpen.

Mijn vraag is of iemand wellicht weet hoe ik dit probleem alsnog kan oplossen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dios79
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15-09-2024
@Anoniem: 93986 bedankt voor de link, wat ik hieruit kan opmaken is dat de instellingen voor land binnen Amazon niet meer na het veranderen naar UK of US, teruggezet moeten worden naar Nederland.

• ghulan
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-09-2021
heb sinds kort een echo dot 2 aangeschaft via Wish. kan geen verbinding maken met nas termostaat omdat er een restrictie op zit. dit is verholpen naar een adres in usa maar werkt nog steeds niet.
op deze link heb ik een account gemaakt in usa.
https://beebom.com/how-to...e-amazon-echo-outside-us/.
Kan het zijn dat de Dot staat ingesteld op China of zoiets?