Adapter settings met G400 32 MB DH

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Skibby
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 11:55
Ik kan om de een of andere duistere reden mijn adapter niet hoger zetten dan 85 Hz. Ook niet in 640x480x256.
Ik kan bij alle resoluties kiezen uit:
-standaardwaarden adapter
-optimaal
-60
-70
-75
-85
Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd voor zowel m'n G400 alswel mijn iiyama vison master pro 450 (19")

Moet ik ergens een potie aan/uit zetten ofzo??
Ik heb bij huisgenoten namelijk instellingen tot 120 Hz gezien, op dezelfde monitor, met een mindere videokaart...

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Je kan ergens, tis alweer een tijdje geleden dat ik een g400 had, monitorsettings wijzigen
ergens in het display menu staat een monitor icoontje daar moet je wezen meer weet ik er niet meer van.

Niet op voorraad.

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:36

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Welk os? , onder W9x kan je de refresh-rates hoger zetten m.b.v. de monitor-settings van de matrox driver.

bij de advanced display settings staan 2 tabjes met betrekking tot je monitor, bij het matrox tabje monitor settings kun je bij 'adjust current display mode' of 'adjust different display mode' de refresh rates veranderen.

Gebruik je W2k, dan kan je dit niet met de drivers doen (is een beperking in w2k :( ), maar heb je het utiltje 'resolution manager' nodig. Die kun je hier vinden:
http://www.matroxusers.com/Utils/RESMGR2K.ZIP

Groeten..

Sys Specs