Mijn beste mensen, weet niet of mijn vraag hier juist staat, maar het gaat om het volgende, ik heb een oudere hp pavilioen g7 series laptop (2012) die nog goed werkt, heb er een ssd in laten plaatsen en dat werkt perfect, veel vlotter en hij word zeker 60 a 70 % minder warm, nu had ik ook een slecht werkend net kaartje met veel kleine wiffi storingen en wilde die ook laten vervangen voor een ac 5ghz kaartje, maar het lukt die persoon niet om er ééntje werkend te krijgen, hij heeft er verschillende geprobeerd, ook verschillende merken en uit andere hp laptops, maar geen één werkt, hij zei, waarschijnlijk moet je bios geupdate worden maar dat gaat niet lukken want hp heeft voor mijn type laptop alleen nog een update met amd processoren en ik heb intel i5 processoren, heeft iemand hier een oplossing voor of weet iemand een wel werkend ac 5ghz kaartje, nu zit er een ander 2,4 ghz kaartje in en dat werkt wel meteen en de wifi storingen lijken hiermee verholpen, maar wil toch graag die update naar ac 5ghz, ik vermeld er even bij dat ik er zelf niet zoveel verstand van heb, dus niet te technisch aub, gr lucas
...
informatie laptop;
model g7 1135sd
product; ls562EA#ABH
serie; CNF 1272sj8
processor; intel(r)core(TM)i5-2450M CPU @250ghz
schone windows 10 64 bits
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
...