• Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Voor namelijk het Spel cities skyline, youtube en netflix
• Wat mag je laptop gaan kosten?
1000 tot 1200 e
• Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
nee
• Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nee, niet echt. personelijk vin ik het beeldscherm wel belangrijk (liever geen matte, maar die
zijn er niet meer zoveel
Hoi,
ik ben opzoek naar een laptop om Cities Skyline op te spelen. ( mis me "ik ben god gevoel" van sim city)
Nu zijn er redelijk wat laptops die aan de eisen voldoen om het spel te spelen, maar die zijn eigenlijk allemaal onder mijn budget. Dus nu is me vraag.
Als ik er extra geld aan wil uit geven, waaraan kan ik dat dan het beste aan besteden.
Betere, video kaart, extra RAM. In plaats van een i5 een i7 kopen. Kunnen jullie me adviseren ?
Ben er van uitgegaan dat ik het beste een i7 kan kopen dan een i5, als jullie mening anders is hoor ik die graag.
Dit zijn momenteel mijn keuzes die mij het beste lijken.
pricewatch: Acer Aspire 7 A717-72G-74BJ
pricewatch: Acer Aspire 7 A715-72G-70F7
pricewatch: MSI GL63 8RD-009NL
Systeemeisen zijn voor cities skyline zijn:
Aanbevolen:
o Vereist een 64-bit processor en besturingssysteem
o Besturingssysteem: Microsoft Windows 7/8 (64-bit)
o Processor: Intel Core i5-3470, 3.20GHz or AMD FX-6300, 3.5Ghz
o Geheugen: 6 GB RAM
o Opslagruimte: 4 GB beschikbare ruimte
Grafische kaart: nVIDIA GeForce GTX 660, 2 GB or AMD Radeon HD 7870, 2 GB (Does not support Intel Integrated Graphics Cards)
alvast bedank voor de moeite,
gr.
Voor namelijk het Spel cities skyline, youtube en netflix
• Wat mag je laptop gaan kosten?
1000 tot 1200 e
• Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
nee
• Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nee, niet echt. personelijk vin ik het beeldscherm wel belangrijk (liever geen matte, maar die
zijn er niet meer zoveel
Hoi,
ik ben opzoek naar een laptop om Cities Skyline op te spelen. ( mis me "ik ben god gevoel" van sim city)
Nu zijn er redelijk wat laptops die aan de eisen voldoen om het spel te spelen, maar die zijn eigenlijk allemaal onder mijn budget. Dus nu is me vraag.
Als ik er extra geld aan wil uit geven, waaraan kan ik dat dan het beste aan besteden.
Betere, video kaart, extra RAM. In plaats van een i5 een i7 kopen. Kunnen jullie me adviseren ?
Ben er van uitgegaan dat ik het beste een i7 kan kopen dan een i5, als jullie mening anders is hoor ik die graag.
Dit zijn momenteel mijn keuzes die mij het beste lijken.
pricewatch: Acer Aspire 7 A717-72G-74BJ
pricewatch: Acer Aspire 7 A715-72G-70F7
pricewatch: MSI GL63 8RD-009NL
Systeemeisen zijn voor cities skyline zijn:
Aanbevolen:
o Vereist een 64-bit processor en besturingssysteem
o Besturingssysteem: Microsoft Windows 7/8 (64-bit)
o Processor: Intel Core i5-3470, 3.20GHz or AMD FX-6300, 3.5Ghz
o Geheugen: 6 GB RAM
o Opslagruimte: 4 GB beschikbare ruimte
Grafische kaart: nVIDIA GeForce GTX 660, 2 GB or AMD Radeon HD 7870, 2 GB (Does not support Intel Integrated Graphics Cards)
alvast bedank voor de moeite,
gr.