Sollicitatie naar een langere ban? 
Nu ja... Ik gok dat het is omdat er statistisch gezien veel moderatoren offline of dronken zijn.
[/wettenschappelijk onderbouwd]
Nu ja... Ik gok dat het is omdat er statistisch gezien veel moderatoren offline of dronken zijn.
[/wettenschappelijk onderbouwd]
Wetenschappelijk gezien denk ik dat je gelijk heb, maar de volgende vraag die komt, zijn die mods wel geschikt dan voor hun werk?azerty schreef op zondag 9 september 2018 @ 00:25:
Sollicitatie naar een langere ban?
\[/wettenschappelijk onderbouwd]
Ik denk in elk geval dat we net zoals bij het autorijden, een nultolerantie moeten invoeren voor moderatoren die bezig zijn met:
a) het consumeren van alcohol
b) het consumeren van wetenschappelijk onderzoek
De eerste zijn namelijk niet in staat om nuchter een oordeel te vellen over topics, en de tweede zouden zich enkel met het wetenschappelijk onderzoek moeten bezighouden om de kwaliteit niet te veel te beïnvloeden.
a) het consumeren van alcohol
b) het consumeren van wetenschappelijk onderzoek
De eerste zijn namelijk niet in staat om nuchter een oordeel te vellen over topics, en de tweede zouden zich enkel met het wetenschappelijk onderzoek moeten bezighouden om de kwaliteit niet te veel te beïnvloeden.
Je kan proberen een motie van wantrouwen in te dienen. Maar of je de meerderheid gaat krijgen...?
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
@SRich durf je een titelfix aanvragen?
Doe eens niet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.