Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Waarom verplaatsen moda goede wetenschappelijke vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 334 views

• SRich
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 18:52
Na mijn zeer nuttige vraag die zomaar op slot is gezet, is de vraag ook naar klusforum verplaatst... Waarom

:X :-(

Het grote adblocking topic

• azerty
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20:55

azerty

McFly

Sollicitatie naar een langere ban? :+

Nu ja... Ik gok dat het is omdat er statistisch gezien veel moderatoren offline of dronken zijn.

[/wettenschappelijk onderbouwd]

• SRich
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 18:52
quote:
azerty schreef op zondag 9 september 2018 @ 00:25:
Sollicitatie naar een langere ban? :+

Nu ja... Ik gok dat het is omdat er statistisch gezien veel moderatoren offline of dronken zijn.

[/wettenschappelijk onderbouwd]
Wetenschappelijk gezien denk ik dat je gelijk heb, maar de volgende vraag die komt, zijn die mods wel geschikt dan voor hun werk?

Het grote adblocking topic

• azerty

azerty

McFly

Ik denk in elk geval dat we net zoals bij het autorijden, een nultolerantie moeten invoeren voor moderatoren die bezig zijn met:
a) het consumeren van alcohol
b) het consumeren van wetenschappelijk onderzoek

De eerste zijn namelijk niet in staat om nuchter een oordeel te vellen over topics, en de tweede zouden zich enkel met het wetenschappelijk onderzoek moeten bezighouden om de kwaliteit niet te veel te beïnvloeden.

• drooger
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22:53

drooger

Falen is ook een kunst.

Je kan proberen een motie van wantrouwen in te dienen. Maar of je de meerderheid gaat krijgen...?

Kia ora

• azerty

azerty

McFly

@SRich durf je een titelfix aanvragen? ;)

• mrc4nl
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:32

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ora et Labora | Life is a Cycle of choices | Dingen gebeuren niet, ze overkomen je | 今日もいい日でありますように

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Doe eens niet. :>

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True