*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
Verwijderd
Hmmz, nvidia 1.0 ondersteunt GF3 wel volgens de readme. Hoe heb je de drivers geinstalleerd en wat is je foutmelding?
Kijk anders even hier voor een handleiding voor het installeren.
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
De Drivers zijn gewoon executables, als ik ze open klik ik 2 keer op volgende. dan gaat ie ze installeren, maar aan het begin van de installatie geeft ie al een foutmelding. De foutmelding was zoiets als "couldn't process operation"
*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
Verwijderd
Op donderdag 19 juli 2001 15:29 schreef ir_overclocked het volgende:
De Drivers zijn gewoon executables, als ik ze open klik ik 2 keer op volgende. dan gaat ie ze installeren, maar aan het begin van de installatie geeft ie al een foutmelding. De foutmelding was zoiets als "couldn't process operation"
Voor het installeren van rpm's moet je wel root zijn. Is dat misschien het probleem?
Rpmdrake (die voor het installeren van RPM's zorgt in Mandrake) voor eerst het root passwd als je een gewone user bent, dus dat kan het niet zijn. Bij mij wil rpmdrake ook weleens mis gaan. Het is dan ook aan te raden de bestanden 'handmatig' te installeren. Ga eens naar de terminal en typ 'su' (zonder aanhalingstekens). Typ dan de root wachtwoord. Ga nu naar de dir waar de RPM's staan en typ 'rpm -i <bestandsnaam>'. Als het goed is kan je ze zo installeren.Voor het installeren van rpm's moet je wel root zijn. Is dat misschien het probleem?
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Bij Linux dien je eerlijk gezegd op te letten of je hardware (hier dus de videokaart) daadwerkelijk onderstund wordt.
BTW. een GeForce 3 voor Linux ?????
BTW. een GeForce 3 voor Linux ?????
F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.
Euh GF3 voor linux ja, er staat ook nog WinME (zit ik nu in) en WinXP op...
Bedankt voor de info
, ik zal het morgen eens handmatig proberen (ben nu final fantasy (film) aan het downloaden, dus ff geen tijd)
Bedankt voor de info
ff editten: Bij Linux dien je eerlijk gezegd op te letten of de fabrikant de moeite heeft genomen fatsoenlijke drivers te maken, linux "ondersteund" in principe alles wel.Bij Linux dien je eerlijk gezegd op te letten of je hardware (hier dus de videokaart) daadwerkelijk onderstund wordt.
Die drivers installeren is gemakkelijk (zeker wanneer je de readme leest)
Ik haal altijd de tarballs (tar.gz) en doe daarna make install, vervolgens ga je naar /etc/X11/xf86config-4 en voeg je bij de modules Load "glx" toe, daarna verander je in dat zelfde bestand de driver nv(wat verderop) in nvidia
Klaar
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Pagina: 1