Verwijderd
ik denk dat ikzelf de voodoo zou nemen, is niet meteen sneller maar ik ben wel van die FSAA gecharmeerd. ik denk dat het niet zoveel uit maakt het is maar net wat je zelf wilt. de een dat de ander dit. geforce2 is wel iets sneller maar dat zul je toch niet merken, over een half jaar zijn er toch weer nieuwe (dus als je nu een geforce 2 of voodoo5 koopt zul je over een half jaar waarschijnlijk wel weer het nieuwste kopen, snelheids verschil zul je hierom niet merken. tenzij je weer een trage proc hebt maar dan koop je weer geen geforce2 of voodoo5)trek zelf maar je conclusie
Verwijderd
Dat is een vlotte CPU
. Neelsjan heeft gelijk. Bdw, de V5 kan volgens het laatste nieuws morgen al bij de distributeur zijn
ik zou voor de geforce (2) ddr gaan ,behalve als je echt enorm kickt op FSAA (heb je nix aan in 3d shooters)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ik zie wel dat mijn Voodoo 3 2000(die ik nu heb) mooier presteert als een tnt 2 ultra.
en ik wil dat FSAA wel graag zonder de fps te laten dalen kunnen draaien.
en ik wil dat FSAA wel graag zonder de fps te laten dalen kunnen draaien.
Verwijderd
Bij FSAA daalt je frame altijd iets. de FSAA kun je wel instellen zoals jij het wilt bijvoorbeeld 1x, 2x, 4x. maar het werkt beter dan dat de geforce zo iets dergelijks doet. die verhogen de resolutie en passen die weer aan op je huidige speelresolutie en die zuigt veel meer fps op
Verwijderd
ja, da's niet moeilijk, d3d wordt meer ondersteund dan glide, maar de v5 kan net zo goed ook d3d doen en glide is nu ook opengegooid door 3dfx, dus daar gaat het niet meer om.mm, maar ik denk dat de grote vraag wordt, wie van de 2 systemen het wint(glide of d3d)?
Persoonlijk zou ik kiezen voor een v5, maar je moet nog maar eens goed de reviews doornemen, zij (de reviewers) hebben die kaarten in handen gehad, dus zij zouden het moeten weten (tenzij ze natuurlijk betaald worden)
BTW: Neelsjan; 1x FSAA bestaat niet, dat is gewoon AA uit...
ja, als je de gamecenter revieuw leest verliest de V5 het vet van de g-force, maar de hoofdsponser van gamecenter is NVIDIA.
kunnen jullie ff een paar links geven van niet betaalde revieuwers?
kunnen jullie ff een paar links geven van niet betaalde revieuwers?
v3 presteert beter dan tnt2 u ?
Dat is hier zeker niet het geval
Over die nieuwe speeltjes..ik wacht braaf op de volgende generatie..de nv20 ofzo.
Dat is hier zeker niet het geval
Over die nieuwe speeltjes..ik wacht braaf op de volgende generatie..de nv20 ofzo.
Pagina: 1