Monitor voor design en gaming

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• roxxeanne
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-07-2019
Ik zoek een?
Een monitor

Wat is je budget?
ongeveer 600 euro maximaal, liever iets minder overigens..

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil een goede resolutie, IPS, en het liefst 27 inch.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga hem gebruiken voor designing, want ik ben Grafisch vormgever. Daarnaast wil ik ook een gaming pc aanschaffen, maar dat komt later (waarbij G-sync of FreeSync dus nog niet bepaald is en vrije keus).
Omdat ik hem dus voor twee doeleinden wil gebruiken moet hij voor beide goed zijn. Dat is natuurlijk een beetje tegenstrijdig, want gaming is beter met]TN en 144hz.. Maar een hoge resolutie etc is weer fps drop..
Heeft daarom iemand advies of een goede monitor die hiervoor te gebruiken is? Ik heb geen budget om er twee aan te schaffen zodat ik voor beide 1 heb..

Zou dit bijvoorbeeld iets kunnen zijn? Heeft alleen volgens mij TN ipv IPS https://us-store.acer.com...g-monitor-xb271hu-bmiprz#

[ Voor 7% gewijzigd door roxxeanne op 08-09-2018 19:43 . Reden: toevoegen linkje ]

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

IPS is sowieso beter dan TN. oa pricewatch: Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• roxxeanne
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-07-2019

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

sorry, verkeerde link zat nog onder copy. IPS versie daarvan is €690,-
pricewatch: Asus MG279Q Zwart

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• VosStijn
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-05-2023
Zeker voor designen is ips mooier denk ik. Ips 27 inch @144hz 1440p met freesync ( met gsync kom je dan sowieso boven budget) denk ik dat idd die asus de beste optie is. Zou ook nog kunnen kijken naar 4k afhankelijk van met welke set up je zou willen gamen.

[ Voor 61% gewijzigd door VosStijn op 08-09-2018 20:33 ]

• G-uniQ
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-09-2025
27 inch IPS 144hz Freesync

pricewatch: Acer XF270HUA Zwart
pricewatch: Asus MG279Q Zwart

27 inch IPS 165hz Gsync

pricewatch: Asus ROG Swift PG279Q Zwart

Maar inderdaad is de laatste met gsync boven budget.
Pagina: 1