Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitspark
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-02-2024
Hallo samen,

Ik ben op zoek naar een goedkoop kaartje waar ik 2 monitoren op kan aansluiten. Helaas werkt de Displayport niet meer. Het gaat om deze dell, een office machinetje; pricewatch: Dell Optiplex 790DT (P790-6931)

Heeft iemand een idee welke videokaart ik daarin zou kunnen laten passen?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Alles wat low profile is en geen PCI-e voeding vereist gaat er wel in werken.
Afhankelijk van je eisen zijn een 1030 of een 1050 (Ti) intressant, of wellicht een gebruikte kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitspark
Het zal voornamelijk office worden voor de eindgebruiker dus daar is niet veel voor nodig. ik zag dat de endplate 8cm ongeveer hoog is. vandaar dat ik twijfel had of het past of niet.

Deze bijvoorbeeld; pricewatch: Gigabyte GT 1030 Silent Low Profile 2G
Daar staat wel dat hij maar 68,9mm breed (hoog rechtop) is, maar de endplate zal wel hoger zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
Het slotplaatje wat daar afgebeeld is is een high profile exemplaar, maar in de doos zal ook een lage zitten welke geschikt is voor jouw kast. De kaart zelf heeft in elk geval de juiste afmetingen en zou ruimschoots moeten voldoen voor wat office werkzaamheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07:13
Als je DP nodig hebt moet je pricewatch: MSI GeForce GT 1030 2GHD4 LP OC nemen mits er een dubbelslots videokaart in de behuizing past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitspark
Eens even zitten zoeken in de low profile sectie :D, is perfect! pricewatch: Zotac ZT-71304-20L

Dankjewel @Kaalus voor het uitbreiden van mijn low profile kennis. Ik zit normaal in de gtx 980ti hoek en daar zit zo'n plaatje niet bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
Bitspark schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 17:20:
Eens even zitten zoeken in de low profile sectie :D, is perfect! pricewatch: Zotac ZT-71304-20L

Dankjewel @Kaalus voor het uitbreiden van mijn low profile kennis. Ik zit normaal in de gtx 980ti hoek en daar zit zo'n plaatje niet bij :)
Dat is omdat dat ook niet past :+

Ik zou trouwens wel de MSI 1030 nemen welke @Uszka aanraad, beter dan die PCI x1 710 van Zotac.

[ Voor 9% gewijzigd door Kaalus op 08-09-2018 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Laatst online: 08:47

br00ky

Moderator Harde Waren
Pagina: 1