Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1113891

Topicstarter
Mijn vraag
Hallo allemaal, mijn freebuds werkt niet meer goed, echter de linker freebuds werkt het niet, komt geen geluid, ik heb alles geprobeerd maar helaas niets werkt, heeft iemand een tip of ervaring
...
...

...

Beste antwoord (via rens-br op 13-09-2018 10:14)

Topicstarter
Ja ik heb wel de oplossing gevonden, en hij doet het weer, instelling, mono geluid uitzetten, dat is alles,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-04 21:09

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kan je de koptelefoon eens op een andere telefoon proberen (buurman, familie, vrienden)? Dan heb je in ieder geval een indicatie of het aan je koptelefoon of aan jouw eigen telefoon ligt. Want "alles geprobeerd" is nogal algemeen qua troubleshooting; we waren er niet bij wat je precies gedaan hebt ;)

Dat iets niet werkt, en zeker niet aan 1 kant; heb je niet een equalizer-app ofzo waar je per ongeluk alles naar 1 kant hebt gezet als output en dat (toevallig) vergeten te controleren/resetten?

Aangezien het geen goedkope accesoire is; heb je al contact gezocht met de verkoper van de koptelefoon om het euvel bespreekbaar te maken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor de reactie, ik heb ook Samsung galaxy edge 7, hier werkt perfect, zonder probleem, wat is mis dan met Huawei pro 20, ik heb geprobeerd instellingen te zoeken, maar ik kan het niet vinden hoe ik moet aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1115161

Ik heb precies het zelfde probleem! ook de linkerkant. Op Huawei p20. Al een oplossing gevonden? :( 7(8)7

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja ik heb wel de oplossing gevonden, en hij doet het weer, instelling, mono geluid uitzetten, dat is alles,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mehmet1981
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-10-2018
Anoniem: 1115161 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:52:
Ik heb precies het zelfde probleem! ook de linkerkant. Op Huawei p20. Al een oplossing gevonden? :( 7(8)7
En heeft het geholpen?
Ik heb het geprobeerd met dat mono uitzetten, maar het werkt niet....linker oortje werkt nog steeds niet.
Het Mehmet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1124739

Ik heb de oplossing gevonden je moet je oordopje schoonmaken. Maak gebruik van dit filmpje: YouTube: How to clean ● Apple EarPods or AirPods ( properly ! )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1147761

Gewoon resetten +-20sec vasthouden klaar..
Bij mij was het ook zelfde geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbylee
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07-12-2021
Zoals josef638 hier aangeeft met het linkje schoonmaken heeft echt geholpen bij een zacht klinkende linker freebuds. Nadat ik alle hierboven genoemde opties had geprobeerd

[ Voor 19% gewijzigd door Bobbylee op 19-12-2018 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-04 15:44
Weet dat dit een oud forum is, maar had hetzelfde probleem. Dit forum komt nog wel bovenaan in google dus toch maar een reactie.

Mijn fix was bleutooth cache resetten, bakje opendoen, bleutooth apparaat ontkoppelen, tien seconden de knop achterop het doosje drukken dat de buds gereset zijn. Dan opnieuw verbinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Poesmij op 19-01-2019 11:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rednaxxxx
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22-06-2021
Beste gebruikers,

Ik heb bijna het hele internet afgezocht naar een oplossing omdat ik het heel vreemd vind dat dit probleem bij veel mensen voorkomt en dan voornamelijk gelijkelijk aan dat 1 van de oortjes zachter word. Bij mij betreft het ook de linker freebud die zachter Was.... Ja je leest het goed zachter was. Ik weet niet wat het probleem is maar ik gok dat de driver blijft hangen aan iets in de freebud maar de oplossing is alsvolgd en heel simpel,

Haal het rubberen dopje dat om de geluidsuitgang van de freebud eraf en slik al je slijm in je mond door. Zuig vervolgens heel hard aan de geluidsuitgang en houd je mond erop waarna je probeerd te blazen wat voor je gevoel niet lukt omdat er geen lucht weg kan komen. Doe dit een keer of 5 achter elkaar aan en je zult horen dat de freebuds weer klinken als dat ze nieuw zijn. Probleem bij mij opgelost, blazen en zuigen zonder speeksel in de freebud te blazen!

Succes! :*)

• maurits194
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-07-2021
Beste Tweakers,

Zoals Rednaxxx al vertelde; haal het rubberen dopje eraf en zuig het oortje (bij de geluidsuitgang) vacuüm, blaas er daarna weer in. Herhaal dit een paar keer. En voilà, als het goed is is het opgelost.

Groeten,
Maurits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstra.R
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09-02-2021
Beide oortjes (de Happy plugs) bij 't niet koppelen met elkaar, in de bijgeleverde oplaadbox doen tot de oortjes dan ook zijn opgeladen.

Dan op de betreffende gsm waar u de oortjes mee gebruikt, via Bluetooth instelling de Happy plugs air 1 plus (in mijn geval) vergeten ofwel verwijderen uit mijn apparaten.

Als dit is gebeurt opent u de oplaad box van de plugs, houdt de duimen op de onderzijde van de plugs zodat deze contact blijven maken met de oplaad punten in de oplaad box terwijl u met uw wijsvingers de Plugs gaat resetten (houdt ongeveer 10sec beide touch knoppen ingedrukt om deze reset goed te kunnen uitvoeren)!

Nadat u de lampjes drie keer ziet knipperen is de reset geslaagd en zijn ze weer gereed om elkaar te kunnen koppelen.
Pak nu de Plugs van de oplaadpunten af door deze uit de oplaad box te halen (zonder de touch knoppen aan te raken ivm gevoeligheid), houdt de Plugs dicht bij elkaar tot u de bekende mededeling hoort "pairing right and left connected" en het koppelen van de Plugs is geslaagd!

Zoek via Bluetooth instellingen opnieuw in mijn apparaten naar de Plugs en maak verbinding met deze Plugs, nu heeft u op de enige en juiste manier de reset laten plaatsvinden en de Plugs gekoppeld met elkaar en met uw gewenste Bluetooth apparaat!

Het oortje links die dus niet meer werkte, bleef knipperen en niet kon koppelen met 't oortje rechts, heeft nu weer de perfecte draadloze verbinding zodat u weer van de kwaliteit kunt genieten. Dit is dan ook waar de Plugs voor gemaakt zijn! 😉
Pagina: 1