Username en wachtwoord kwijt :(

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:52
Hoi Allen,

Als ik dit in het verkeerde forum post graag in het goede zetten.

Wat is het probleem:
Een tijdje terug ben ik wat gaan testen met IE 6 (jawel de Beta). Deze had de !#@# neven werking dat hij niet altijd goed wilde in loggen. Heb toen een paar keer voor de main page van tweakers mijn wachtwoord een paar keer gereset en een paar keer een nieuw account aangevraagd (op verschillende e-mail adressen). Nu weet ik uiteindelijk van geen van de login namen mijn wachtwoord meer en ik weet ook niet meer aan welke usernaam welk e-mail adres gekoppeld is.

Zou iemand van de administrators een mailtje kunnen sturen naar geflopt@gmail.gate99.nl met daarin het account wat aan dat e-mail adres gekoppeld is?

BVD!

Ge-flopt

PS. Mocht het niet mogelijk zijn dan neem ik gewoon een andere maar dan moet ik ook weer een extra mail account aanvragen ergens en dan wordt de Tweakers database onnodig vervuild.

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:03
Als je ergens een reactie hebt gepost kan je op je naam klikken, als je je emailadres dan niet op onzichtbaar hebt staan kan je emailadres zien :)

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

Verwijderd

Move --> LA

Verwijderd

Daar hoort geen user bij...

Oh, toch wel, ik keek verkeerd. Mail is verstuurd.

• ge-flopt
Thanx TgF
,

Wist niet dat dit iets is voor het adjes forum.. Maar alla ok!

• ge-flopt
Hmm,

Ik weet niet meer op welke ik wel of niet gereageerd heb ben nu aan het zoeken maar kan zo snel niets vinden. Als iemand mij kan helpen graag.

MVG
Ge-Flopt

• ge-flopt
Keek niet goed!!

Thenx Mark Timmer

Verwijderd

NP
Pagina: 1