Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:20
Hallo

Via Amazon had ik een adapter gekocht voor m'n ring doorbell 2 I'm zo de bel te voorzien van stroom.

Nu deed dat t ook even en gaf hij in de app ook aan hardwired maar sinds vandaag niet meer.
Wel is de batterij vrij laag van niveau omdat ik deze niet helemaal had opgeladen.
Is dat eigenlijk een voorwaarde voor de adapter want opladen lijkt hij ook nauwelijks te doen.

Hopelijk weet iemand een oplossing

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Misschien heb je wel de verkeerde adapter.. Maarja, meer zegt m'n glazen bol ook niet zo zonder enige specs..

Ey!! Macarena \o/

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:48
Mijn doorbell 2 hield na een aantal maanden op met opladen en gaf ook geen 'hardwired' meer weer. Na het vervangen van mijn ondermaatse voeding (8V 1A = 8VA, 10 blijkt minimaal gewenst) was het uiteindelijk ook de bel zelf die de externe voeding niet meer constateerde. Balen, maar er werd wel een nieuwe opgestuurd waarbij ik de oude na binnenkomen nieuwe heb verwijderd en in de doos van de verstuurde nieuwe heb terug gestuurd. Alles is nu ok. Informeer bij leverancier adapter/trafo of hij ook daadwerkelijk geschikt is voor Nest/Ring, er zijn er verbazend veel echt niet geschikt.
Hij staat hier nu overigens op 8V 1,5A, meer als genoeg dus, en we hebben nu een trafo die 8/12/24V aankan zodat ik ook naar de Nest bel kan kijken als die betaalbaar dreigt te worden.
;)

• MarioMark1541
Ik heb deze adapter

Netzteil Adapter für Ring Video Türklingel,LANMU Power Supply für Ring Video Türklingel 2/Ring Video Türklingel Pro (EU Stecker) https://www.amazon.de/dp/...sw_r_em_apa_T6bLBbD6MMV4V

• MarioMark1541
RaZ schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 13:47:
Misschien heb je wel de verkeerde adapter.. Maarja, meer zegt m'n glazen bol ook niet zo zonder enige specs..
Hij heeft het wel gedaan!

• MarioMark1541
Net gesproken met iemand van Ring support die zeggen dat er een weerstand tussen moet klopt dat ?

• AJMRaijmakers
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-11 18:55
Ik heb een type 1 Ringdeurbell aangesloten op 8V oude deurbell trafo maar hier moest wel een grote weerstand tussen.

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Staat dat niet gewoon ook in de handleiding ?

https://support.ring.com/...-a-Pre-existing-Doorbell-

Resistance 25 Ohms
Tolerance ±5%
Power (Watts) 50W
Composition Wirewound

[ Voor 17% gewijzigd door Breezers op 09-09-2018 14:31 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar Duurzame Energie & Domotica want dit heeft natuurlijk niets met computer hardware te maken ;).

• MarioMark1541
Maar in de handleiding praten ze over een transformator toch ? Ik heb. Gewoon. Een adapter

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
MarioMark1541 schreef op zondag 9 september 2018 @ 14:38:
Maar in de handleiding praten ze over een transformator toch ? Ik heb. Gewoon. Een adapter
Dat is toch hetzelfde..... Een beltrafo geeft wisselspanning, de adapter gelijkspanning

[ Voor 11% gewijzigd door Breezers op 09-09-2018 14:44 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• MarioMark1541
Oké duidelijk dus met een weerstand zou m'n adapter moeten werken
Pagina: 1