Ik heb gisteren een nieuwe printer gekocht, namelijk een Brother HL-1070. Hij was nog helemaal verpakt in doos, en toen ik hem uit de doos haalde was hij echt helemaal smerig! Is dat normaal of is die doos dan toch al eerder open gemaakt? Ik snap anders niet waarom brother die printers niet schoon maakt voor verzending!
Move > HA
Hoe kom je erbij om dit in SG te plaatsen??
Hoe kom je erbij om dit in SG te plaatsen??
Wat is smerig?
Echt vies, zwart ofzo?
Al dat zo is ga je dus terug naar de winkel en vraag je om een nieuwe printer. Met de nadruk op nieuwe dus. Ze horen toch wel redelijk schoon te zijn als ze uit de doos komen.
Echt vies, zwart ofzo?
Al dat zo is ga je dus terug naar de winkel en vraag je om een nieuwe printer. Met de nadruk op nieuwe dus. Ze horen toch wel redelijk schoon te zijn als ze uit de doos komen.
misschien showmodel geweest ofzo, en hebben ze em daarna in een doos gedaan en als "nieuw" verkocht ??
Verwijderd
Dus terug geven die printer
Komt wel eens vaker voor. Printers worden ergens gelocalised. dwz. ze komen uit Japan als allemaal dezelfde machines, en hier in Europa worden ze dan voorzien van een NL handleiding, stroomkabel en zo.. Dan is het ineens een Europees product geworden.. ALs die inpakker dan vieze handen heeft gehad....
Gewoon mee terug naar de winkel, of effe afwissen... Niks mis mee..
Check voor alle zekerheid effe de internetellertjes..
Gewoon mee terug naar de winkel, of effe afwissen... Niks mis mee..
Check voor alle zekerheid effe de internetellertjes..
Nothing is a problem once you've debugged the code
Ik had een nieuwe Hp840 besteld en kreeg er eentje die ook overduidelijk al was gebruikt. Gewoon opgebeld en geist dat ik een nieuwe kreeg (wat ook netjes gebeurde).
Niet accepteren dus!
Niet accepteren dus!
Ik heb pas een showmodel monitor gekocht en daar heb ik wel 100 piek op afgedingd.
Wat ik bedoel te zeggen: Als jij inderdaad een showmodel hebt (die terug in de doos is gepropt), hoef je er echt de nieuwprijs niet voor te betalen.
Terugbrengen en een nieuwe halen of minder betalen. zo is het.
Wat ik bedoel te zeggen: Als jij inderdaad een showmodel hebt (die terug in de doos is gepropt), hoef je er echt de nieuwprijs niet voor te betalen.
Terugbrengen en een nieuwe halen of minder betalen. zo is het.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
FF over die afgedingde monitor 
Honderd gulden is best wel weinig. Is tegen- woordig de marge van de verkoper
op producten tussen de 500 en 1000 gulden, dat wil zeggen dat ie die ruimte heeft om korting te geven zonder dat zijn winst evt in gevaar wordt gebracht! Nu weet ik niet of die monitor al lang heeft staan draaien maar in ieder geval vindt ik het niet zo'n goede deal, je weet het maar nooit wat voor een show model hij jou geeft, krijg je nog wel de volledige garantie op dit apperaat?
Wat ik wil zeggen is dit als je nieuw koopt en verwacht moet je dat krijgen, afdingen op een prijs omdat ie gebruikt is, is in deze kwestie van de printer niet aan de orde, voor de monitor is dit wat anders want je wist het van te voren, jij hebt zelf je keuze gemaakt
en de printer koper niet
Honderd gulden is best wel weinig. Is tegen- woordig de marge van de verkoper
Wat ik wil zeggen is dit als je nieuw koopt en verwacht moet je dat krijgen, afdingen op een prijs omdat ie gebruikt is, is in deze kwestie van de printer niet aan de orde, voor de monitor is dit wat anders want je wist het van te voren, jij hebt zelf je keuze gemaakt
Hey mister
Tuurlijk krijg ik nog volledige garantie op die monitor, anders zou ik het niet doen. En ik wist toevallig hoe lang hij in de zaak heeft gestaan (niet langgggg)
Ik vind 100 piek wel aardig. Trouwens wel bout dat jij kan bepalen of dat nou veel is of niet. Je weet niet eens wat hij heeft gekost.
Tuurlijk krijg ik nog volledige garantie op die monitor, anders zou ik het niet doen. En ik wist toevallig hoe lang hij in de zaak heeft gestaan (niet langgggg)
Ik vind 100 piek wel aardig. Trouwens wel bout dat jij kan bepalen of dat nou veel is of niet. Je weet niet eens wat hij heeft gekost.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Hee JochieOp donderdag 19 juli 2001 14:19 schreef Dinictus het volgende:
Hey mister![]()
Je weet niet eens wat hij heeft gekost.
Lees nou toch eens een keer de topic voor dat je je geirriteerd voelt
FF terug komen op die monitor van jou!
Stel je koopt een Iiyama 19" MA901U Vision Master Pro 452 a FL.1000,- en deze staat volgens de verkoper niet " lang " als show model in de etalage/vitrine of in de showroom, dan vindt ik het uiterst vreemd dat de monitor er vies en/of gebruikt uit ziet !
Aangezien dit model al een tijd in omloop is vindt ik 100 piek misleidend, buiten gewoon brutaal en onredelijk!
En stel als het niet zo zou zijn, echt daadwerkelijk net neer gezet, maar tijdens het uitpakken met vieze handen een beetje vuil geworden, dan is de verkoper wel erg makkelijk!
Geachte Burnproof,
Ik stel voor dat je de FAQ leest en niet meteen gaat lopen vrotten en gaat lopen smijten met dit
soort dingen en praat als "lees de topic nou eens een keer"
Laten we deze discussie beindigen want het zal ons weinig constructiefs opleveren.
Misschien verstandig dat je, met je 4 posts,
jezelf een beetje terughoudend opstelt?
Ik stel voor dat je de FAQ leest en niet meteen gaat lopen vrotten en gaat lopen smijten met dit
Laten we deze discussie beindigen want het zal ons weinig constructiefs opleveren.
Misschien verstandig dat je, met je 4 posts,
jezelf een beetje terughoudend opstelt?
Burnproof heeft gewoon geen gelijk. F100,- eraf kan best redelijk zijn als het een monitor is van 600 piek ofzo. Ik heb zelf jaren gewerkt als TD-er en verkoper bij Dynabyte Utrecht en om te zeggen dat ELKE verkoper zoveel "speelruimte" heeft is gewoon onzin.
De prijzen zijn zoals ze zijn aangegeven en (althans in ons filiaal) een verkoper kon niet zomaar zonder toestemming van de manager ff zomaar 100 piek van een monitor aftrekken. Alles werd in een database opgeslagen welke elke avond gesync'ed werd met die van het hoofdkantoor. Prijsmutaties worden daar altijd bekeken en zonodig werd er vanuit het hoofdkantoor om opheldering gevraagd.
Ik heb ook regelmatig monitoren "van de plank" verkocht.. en daar nooit meer dan 50,- korting opgegeven. Misschien een keertje 100,- bij een systeem maar dat is echt een uitzondering. Nou moet ik zeggen dat die monitoren bij ons allemaal schoon en prima waren.. en uiteraard kreeg de klant VOLLEDIGE garantie op die monitor.
Kijk de klant wilt die monitor graag hebben... Een Philips 107B bv.. maar die hebben we niet in voorraad behalve die ene op de plank. Nu kan de klant een goedkopere (107S) of duurdere monitor nemen (107 Brilliance).. wil ik op die duurdere ook nog wel een kleine korting geven. Ik ben dat de klant dus NIET verschuldigd btw. Maar nee, de klant wilt PERSEE die ene 107B hebben. (hij kon ook een 107S meekregen en die omruilen zodra we die 107B wel binnnen hadden maar ook dat wilde de klant niet). Nou..ik probeer die klant helemaal niet een demo monitor aan te smeren.. maar tja, als hij persee vandaag een 107B wilt hebben.. nou dan is dat ZIJN keuze, niet de mijne...waarom zou ik dan tig-honderd piek ervanaf moeten halen? Dat is gewoon onredelijk.
De prijzen zijn zoals ze zijn aangegeven en (althans in ons filiaal) een verkoper kon niet zomaar zonder toestemming van de manager ff zomaar 100 piek van een monitor aftrekken. Alles werd in een database opgeslagen welke elke avond gesync'ed werd met die van het hoofdkantoor. Prijsmutaties worden daar altijd bekeken en zonodig werd er vanuit het hoofdkantoor om opheldering gevraagd.
Ik heb ook regelmatig monitoren "van de plank" verkocht.. en daar nooit meer dan 50,- korting opgegeven. Misschien een keertje 100,- bij een systeem maar dat is echt een uitzondering. Nou moet ik zeggen dat die monitoren bij ons allemaal schoon en prima waren.. en uiteraard kreeg de klant VOLLEDIGE garantie op die monitor.
Kijk de klant wilt die monitor graag hebben... Een Philips 107B bv.. maar die hebben we niet in voorraad behalve die ene op de plank. Nu kan de klant een goedkopere (107S) of duurdere monitor nemen (107 Brilliance).. wil ik op die duurdere ook nog wel een kleine korting geven. Ik ben dat de klant dus NIET verschuldigd btw. Maar nee, de klant wilt PERSEE die ene 107B hebben. (hij kon ook een 107S meekregen en die omruilen zodra we die 107B wel binnnen hadden maar ook dat wilde de klant niet). Nou..ik probeer die klant helemaal niet een demo monitor aan te smeren.. maar tja, als hij persee vandaag een 107B wilt hebben.. nou dan is dat ZIJN keuze, niet de mijne...waarom zou ik dan tig-honderd piek ervanaf moeten halen? Dat is gewoon onredelijk.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Pagina: 1