2e GMAIL adres aanmaken.

Pagina: 1
Acties:
  • 2.832 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Hoi,

Ik wil een nieuw zakelijk email adres toevoegen aan mijn bestaande gmail account, maar het lukt me op de een of andere manier niet.

Ik heb in Gmail via ACCOUNTS en IMPORT het gewenste email adres toegevoegd, maar dan kan ik hem uiteraard niet verifieren.

Als ik een nieuwe Google account aanmaak krijg ik de melding dat het mailadres/accountnaam al in gebruik is, terwijl ik deze unieke naam toch echt net zelf heb bedacht.

Wat sla ik over en wat doe ik fout? Volgens mij moet dit toch heel simpel zijn? Kan het een fout zijn in GMAIL dat ik het mail adres al in de instellingen heb toegevoegd en dat hij daarom denkt dat de gebruikersnaam al in gebruik is?

[ Voor 198% gewijzigd door DJSmiley op 09-09-2018 16:48 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:14
In de titel suggereer je dat het om een @gmail.com adres gaat. Is dat zo? het klinkt namelijk heel eenvoudig alsof je een "uniek" adres hebt bedacht dat iemand anders al eens bij google geregistreerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat wil je nou in godsnaam bereiken? :o En wat heb je al? Heb je het zakelijke adres nu al geregistreerd of niet?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Navuri schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:37:
Hoi,

Ik wil een nieuw zakelijk email adres toevoegen aan mijn bestaande gmail account, maar het lukt me op de een of andere manier niet.

Ik heb in Gmail via ACCOUNTS en IMPORT het gewenste email adres toegevoegd, maar dan kan ik hem uiteraard niet verifieren.

Als ik een nieuwe Google account aanmaak krijg ik de melding dat het mailadres/accountnaam al in gebruik is, terwijl ik deze unieke naam toch echt net zelf heb bedacht.

Wat sla ik over en wat doe ik fout? Volgens mij moet dit toch heel simpel zijn? Kan het een fout zijn in GMAIL dat ik het mail adres al in de instellingen heb toegevoegd en dat hij daarom denkt dat de gebruikersnaam al in gebruik is?
jij bent gewoon niet de eerste geweest om die gebruikersnaam te registreren..

tenzij je zelf daadwerkelijk een nieuw google account hebt aangemaakt met die naam in een eerder stadium.
het toevoegen van het account bij de instellingen van google heeft hier geen effect op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Je kunt niet zomaar een gmail-adres toevoegen aan je eigen account, dat gmail-account moet je eerst aanmaken. Daarna kun je die pas toevoegen aan het andere account.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:58
Waarschijnlijk is het email adres ook daadwerkelijk al in gebruik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:03
Sjah eerst een account/email-adres aanmaken, daarna toevoegen en verifieren :).

Maar uhm een gratis Gmail.com account + Zakelijk, dat kriebelt lichtelijk. En dan wil je dat "zakelijke" account ook nog beheren vanuit een ander gmail account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ok, dit is wel sneu. Laat dan gewoon een reactie achter. :r

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:41
Je TS weghalen is natuurljik niet de bedoeling, dan gaat het al helemaal nergens over.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.