Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc voornamelijk inrichten op gamen, maar de PC moet ook goed met excel en fotobewerking om kunnen gaan (hoeft niet op de hoogste kwaliteit). Bij gamen denk aan BF5 en strategische spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de 1500/1600e uitgeven, dit is inclusief 2 beeldschermen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Huidige muis en toetsenbord volstaan nog, maar wil ik op termijn ook vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voornamelijk de videokaart is een hele lastige keuze. Op dit moment kom ik op de bovenstaande uit qua stilheid en performance.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1) Ik wil graag een stil systeem, dat ook nog een beetje toekomst-proof is qua gaming.
2) ik wil graag 2 beeldschermen i.v.m. thuiswerken. Vandaar dat ik de twee Niyama G-master heb toegevoegd.
Ga je overklokken?
Voorlopig heb ik geen plannen om te overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Dit is mijn eerste keer dat ik een PC zelf ga bouwen, ik heb daarom de volgende vragen:
1) Zijn alle onderdelen compatible? Ik heb de BBG gepakt en een aantal aanpassingen gemaakt, maar ik vind het lastig om in te schatten of alles nog samen gaat.
2) Wat vinden jullie van de keuze van onderdelen (prijs/kwaliteit). Ik merk namelijk dat ik veel moeite om te kiezen door het groot aantal opties (bv. het groot aantal videokaarten). Ik kan nog iets van de prijs afwijken, indien dit echt een no-brainer qua extra performance.
3) Wat denken jullie van de schermen i.c.m. de pc?
4) Is het systeem door een onervaren persoon in elkaar te zetten?
Kortom even een kleine sanity-check zou heel er fijn zijn! Alvast bedankt voor de moeite/tijd!
Ik wil de pc voornamelijk inrichten op gamen, maar de PC moet ook goed met excel en fotobewerking om kunnen gaan (hoeft niet op de hoogste kwaliteit). Bij gamen denk aan BF5 en strategische spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de 1500/1600e uitgeven, dit is inclusief 2 beeldschermen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Huidige muis en toetsenbord volstaan nog, maar wil ik op termijn ook vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 191,- | € 191,- |
| 1 | Gigabyte B360M D3H (rev 1.0) | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 468,50 | € 468,50 |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 57,68 | € 57,68 |
| 1 | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 82,- | € 82,- |
| 2 | Iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1 Zwart | € 138,- | € 276,- |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 31,47 | € 31,47 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 141,35 | € 141,35 |
| 1 | Seasonic Focus Gold 450W | € 63,99 | € 63,99 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 84,90 | € 84,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.478,84 | |
Voornamelijk de videokaart is een hele lastige keuze. Op dit moment kom ik op de bovenstaande uit qua stilheid en performance.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1) Ik wil graag een stil systeem, dat ook nog een beetje toekomst-proof is qua gaming.
2) ik wil graag 2 beeldschermen i.v.m. thuiswerken. Vandaar dat ik de twee Niyama G-master heb toegevoegd.
Ga je overklokken?
Voorlopig heb ik geen plannen om te overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Dit is mijn eerste keer dat ik een PC zelf ga bouwen, ik heb daarom de volgende vragen:
1) Zijn alle onderdelen compatible? Ik heb de BBG gepakt en een aantal aanpassingen gemaakt, maar ik vind het lastig om in te schatten of alles nog samen gaat.
2) Wat vinden jullie van de keuze van onderdelen (prijs/kwaliteit). Ik merk namelijk dat ik veel moeite om te kiezen door het groot aantal opties (bv. het groot aantal videokaarten). Ik kan nog iets van de prijs afwijken, indien dit echt een no-brainer qua extra performance.
3) Wat denken jullie van de schermen i.c.m. de pc?
4) Is het systeem door een onervaren persoon in elkaar te zetten?
Kortom even een kleine sanity-check zou heel er fijn zijn! Alvast bedankt voor de moeite/tijd!