Hallo,
Ik heb recent voor het eerst mijn eigen PC gebouwd:
AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed
MSI B450 Tomahawk
G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB
MSI GeForce GTX 1060 6GT OC
Crucial MX500 2,5" 500GB
Fractal Design CORE 2300
BitFenix Formula Gold 450W
Seagate Desktop HDD, 1TB
Nu ik hem opstart gaan alle fans draaien, de LED's gaan aan en alles lijkt te werken. Het enige probleem is dat mijn monitor geen signaal heeft. Ik heb meerdere monitors en meerdere kabels geprobeerd, ook heb ik de HDMI rechtstreeks in de grafische kaart gestopt maar zonder succes. Ik heb alles driedubbel gecheckt of het goed zit aangesloten en alles moet helemaal kloppen.. Ik heb een windows install media op een USB stick gezet en die zit er ook in. Ik ben de wanhoop nabij, zijn er nog suggesties van wat ik nog meer kan proberen om dit op te lossen?
Groetenn,
Thomas
Ik heb recent voor het eerst mijn eigen PC gebouwd:
AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed
MSI B450 Tomahawk
G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB
MSI GeForce GTX 1060 6GT OC
Crucial MX500 2,5" 500GB
Fractal Design CORE 2300
BitFenix Formula Gold 450W
Seagate Desktop HDD, 1TB
Nu ik hem opstart gaan alle fans draaien, de LED's gaan aan en alles lijkt te werken. Het enige probleem is dat mijn monitor geen signaal heeft. Ik heb meerdere monitors en meerdere kabels geprobeerd, ook heb ik de HDMI rechtstreeks in de grafische kaart gestopt maar zonder succes. Ik heb alles driedubbel gecheckt of het goed zit aangesloten en alles moet helemaal kloppen.. Ik heb een windows install media op een USB stick gezet en die zit er ook in. Ik ben de wanhoop nabij, zijn er nog suggesties van wat ik nog meer kan proberen om dit op te lossen?
Groetenn,
Thomas