Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, spellen zoals Rainbow six, Fortnite, Factorio, CS:GO, Rocket League en Gears of War 4. Ik hoop er de komende +- 3 jaar alle spellen mee te kunnen spelen. Visuals hoeven niet naar de max en zet ik vaak op laag, zolang de FPS maar constant boven de honderd blijft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst minder dan 1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 60 hz 1080p monitor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau maakt niet uit (bewust de be quiet! Pure Rock niet meegenomen uit de standaard BBG).
Ook het uiterlijk van de PC maakt niet uit.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Aangezien ik niet heel veel verstand van pc's heb hoop ik op wat algemeen advies over mijn opgestelde build.
Met name over de behuizing twijfel ik, is deze groot genoeg voor alle componenten? Wat zijn argumenten om toch de aangerade behuizing te nemen?
Daarnaast kies ik voor een mindere video kaart, in hoeverre kan deze de komende jaren meedraaien? Past deze op de overige componenten?
Het systeem dat ik heb samengesteld aan de hand van de BBG Juli https://tweakers.net/revi...ainstreamgamesysteem.html.
Verschillen:
Gamen, spellen zoals Rainbow six, Fortnite, Factorio, CS:GO, Rocket League en Gears of War 4. Ik hoop er de komende +- 3 jaar alle spellen mee te kunnen spelen. Visuals hoeven niet naar de max en zet ik vaak op laag, zolang de FPS maar constant boven de honderd blijft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst minder dan 1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 60 hz 1080p monitor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau maakt niet uit (bewust de be quiet! Pure Rock niet meegenomen uit de standaard BBG).
Ook het uiterlijk van de PC maakt niet uit.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Aangezien ik niet heel veel verstand van pc's heb hoop ik op wat algemeen advies over mijn opgestelde build.
Met name over de behuizing twijfel ik, is deze groot genoeg voor alle componenten? Wat zijn argumenten om toch de aangerade behuizing te nemen?
Daarnaast kies ik voor een mindere video kaart, in hoeverre kan deze de komende jaren meedraaien? Past deze op de overige componenten?
Het systeem dat ik heb samengesteld aan de hand van de BBG Juli https://tweakers.net/revi...ainstreamgamesysteem.html.
Verschillen:
- Een goedkopere videokaart die wordt aangeraden in de BBG
- Niet de Extra (stille) koeling
- Een kleinere behuizing
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 192,- | € 192,- |
1 | Gigabyte B360M D3H (rev 1.0) | € 81,95 | € 81,95 |
1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 288,- | € 288,- |
1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 38,54 | € 38,54 |
1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 141,35 | € 141,35 |
1 | Seasonic Focus Gold 450W | € 63,99 | € 63,99 |
1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 84,90 | € 84,90 |