Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Luukberkel
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-03-2020
Mijn vraag
Ik heb sinds vandaag de nieuwe OnePlus 6. Ik heb alleen dat mijn 4G connectie zichzelf uitschakelt, hoe is dit op te lossen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
hij is net uitgepakt dus niks geupdated

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb op het forum gekeken maar daar heb ik niet echt iets kunnen vinden.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Andere SIM-kaart bestellen? Heeft jouw provider geen issues? Welke versie van het OS staat op je smartphone? Welk forum heb je "gekeken"?

Heb je de smartphone direct bij OP besteld of bij de Nederlandse importeur? Beiden hebben relatief goede mogelijkheden tot klantenservice dus als jouw smartphone dus bij uitpakken als "defect" lijkt, kan je ook even met de leverancier overleggen dat het een DOA is?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Luukberkel schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 17:01:
Mijn vraag
Ik heb sinds vandaag de nieuwe OnePlus 6. Ik heb alleen dat mijn 4G connectie zichzelf uitschakelt, hoe is dit op te lossen?
Gaat de data verbinding daadwerkelijk op "uit" in de instellingen, is de verbinding van provider weg of schakeld ie terug naar een langzamere verbinding?

• Luukberkel
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-03-2020
Dank voor de reacties. Heb het probleem denk ik al gevonden en opgelost. Ik denk dat het komt omdat ik de bestanden van mijn oude telefoon (Galaxy S7) via OnePlus Switch over wil zetten. Dit vereist een hotspot verbinding. Heb er nu in ieder geval geen last meer van!