Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem is voor mijn broer die zoals de titel al ze Battlefield V wil spelen op een1080p resolutie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-1000euro (de vorige pc heeft 8 jaar meegegaan om de vorige battlefield versies te spelen (behalve 1 dan) en world of tanks, dus graag iets wat prijs kwaliteit zijn tijd zal meegaan. Er worden echter dingen verwacht zoals upgradebaar naar hogere resoluties want dat past niet direct in het budget
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord + muis + monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Er zijn totaal geen voorkeuren, ik heb wel gelezen dat intel misschien iets beter is voor battlefield V maar het verschil is zo groot niet. De grafische kaart is het ook kiezen tussen de Amd 580 vs Nvidea 1060 maar ik denk ook dat hier er niet echt een uitschieter is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
stil mag altijd, de grafische kaart is bvb gekozen omdat de fans stoppen bij idle.
Ga je overklokken?
hoeft niet direct
Wat verwacht je van ons?
Aangezien er naar de bbg gekeken is zal het waarschijnlijk wel allemaal prijskwaliteit in orde zijn, maar misschien zijn er verbeteringen mogelijk, of hebben jullie weet van ga toch maar voor intel/amd of amd/nvidea om reden X. Ik vind wel benchmarks van de alpha maar van de beta heb ik nog direct iets tegen gekomen.
Graag dus een check van het systeem en opbouwende commentaar is altijd welkom
Dit systeem is voor mijn broer die zoals de titel al ze Battlefield V wil spelen op een1080p resolutie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-1000euro (de vorige pc heeft 8 jaar meegegaan om de vorige battlefield versies te spelen (behalve 1 dan) en world of tanks, dus graag iets wat prijs kwaliteit zijn tijd zal meegaan. Er worden echter dingen verwacht zoals upgradebaar naar hogere resoluties want dat past niet direct in het budget
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord + muis + monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 162,51 | € 162,51 |
| 1 | ASRock B450 Pro4 | € 90,- | € 90,- |
| 1 | XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB | € 294,01 | € 294,01 |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Wit | € 84,- | € 84,- |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 141,35 | € 141,35 |
| 1 | BitFenix Formula Gold 450W | € 62,50 | € 62,50 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 84,95 | € 84,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 919,32 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Er zijn totaal geen voorkeuren, ik heb wel gelezen dat intel misschien iets beter is voor battlefield V maar het verschil is zo groot niet. De grafische kaart is het ook kiezen tussen de Amd 580 vs Nvidea 1060 maar ik denk ook dat hier er niet echt een uitschieter is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
stil mag altijd, de grafische kaart is bvb gekozen omdat de fans stoppen bij idle.
Ga je overklokken?
hoeft niet direct
Wat verwacht je van ons?
Aangezien er naar de bbg gekeken is zal het waarschijnlijk wel allemaal prijskwaliteit in orde zijn, maar misschien zijn er verbeteringen mogelijk, of hebben jullie weet van ga toch maar voor intel/amd of amd/nvidea om reden X. Ik vind wel benchmarks van de alpha maar van de beta heb ik nog direct iets tegen gekomen.
Graag dus een check van het systeem en opbouwende commentaar is altijd welkom