Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Echter, de communicatie via DM's die ik heb gehad met Cyclone komt bij mij over alsof dit een bewuste handeling was. Daarom blijf ik vooralsnog bij mijn standpunt.
Als ik fout zit ben ik Cyclone onterecht zwart aan het maken, dus ik zou het erg op prijs stellen als jullie dit met spoed kunnen behandelen. Vooralsnog heb ik het idee dat mijn recensie klopt.
[ Voor 23% gewijzigd door netmeester op 07-09-2018 18:54 . Reden: Uitslag bekend; enkele overbodige commentaren zijn verwijderd. ]
Ipmi with your rhythm stick. Ipmi, IPMI!
[ Voor 99% gewijzigd door cyclone op 07-09-2018 18:39 ]
[ Voor 98% gewijzigd door netmeester op 07-09-2018 18:50 . Reden: Uitslag bekend; commentaar daardoor overbodig geworden. ]
[ Voor 98% gewijzigd door cyclone op 07-09-2018 18:40 ]
[ Voor 98% gewijzigd door netmeester op 07-09-2018 18:50 . Reden: Uitslag bekend; commentaar daardoor overbodig geworden. ]
[ Voor 99% gewijzigd door cyclone op 07-09-2018 18:40 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Nog een kleine opmerking, hoewel Cyclone mij logischerwijs wel kan schieten.
Ook zal hij zich afvragen waarom ik dit door heb gezet, terwijl ik nu onderstaande stel.
Door de DM's die ik met Cyclone heb uitgewisseld tijdens dit meningsverschil, heb ik het idee gekregen dat de negatieve review hem (terecht) erg hoog zit, en daarin geloof ik hem voor de volle 100%.
Ik het idee dat hij an sich een goede Tweaker is die een misstap heeft begaan. Dit denk ik omdat ik apparatuur hier heb liggen die ooit van hem was (via via gekregen) - en dat ding is prima (netjes geüpdate, factory defaults).
Mocht een mod dit nog lezen: mik die review maar weg - het is één smet op zijn verder nette reputatie.
Het ging mij erom dat het hier niet net als een andere bekende tweedehands-site wordt.
Excuses om op deze manier je tijd te hebben misbruikt, Microkid.
[ Voor 3% gewijzigd door netmeester op 07-09-2018 19:13 . Reden: Excuses aan mod aangeboden... Heb voor principekwestie zijn tijd gebruikt/misbruikt. ]
netmeester schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:09:
Mocht een mod dit nog lezen: mik die review maar weg - het is één smet op zijn verder nette reputatie.
Het ging mij erom dat het hier niet net als een andere bekende tweedehands-site wordt.
Excuses om op deze manier je tijd te hebben misbruikt, Microkid.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Dit topic is gesloten.
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.