Hoi, ik heb in het verleden zelf mijn PC in elkaar geknutseld. Nu vroeg mijn zus, die uit huis gaat, of ik een PC voor haar wilde realiseren. Voornamelijke bezigheden zijn 'gewoon internetten', WoW en The Sims. Het is al een tijd geleden dus ik ben niet meer up-to-date qua componenten en dergelijken en heb daarom advies nodig. Bvd 
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming: World of Warcraft en The Sims.
Normaal: Internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000,- maar liever goedkoper indien mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor en Videokaart lijken mij de belangrijkste componenten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf AMD Radeon R9: Ben er niet negatief over maar schik nog al eens van de temperatuur (80-90c). Ben nog steeds bang dat dat een keer fout moet gaan. Los daarvan sta ik voor het merk, en andere merken, gewoon open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen hardcore gamer dus prijs het liefst redelijk laag houden zonder dat kwaliteit en duurzaamheid verloren gaat.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over de huidige set-up en tips of ik verbeteringen kan aanbrengen. Belangrijkste is dat alles bij elkaar past, WoW en The Sims op hoge settings gespeeld kunnen worden, maar indien mogelijk prijs beperkt houden zonder duurzaamheid en kwaliteit te verliezen. 1080p Full-HD lijkt mij een goede wens, maar is dit realistisch met dit budget?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming: World of Warcraft en The Sims.
Normaal: Internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000,- maar liever goedkoper indien mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor en Videokaart lijken mij de belangrijkste componenten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf AMD Radeon R9: Ben er niet negatief over maar schik nog al eens van de temperatuur (80-90c). Ben nog steeds bang dat dat een keer fout moet gaan. Los daarvan sta ik voor het merk, en andere merken, gewoon open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen hardcore gamer dus prijs het liefst redelijk laag houden zonder dat kwaliteit en duurzaamheid verloren gaat.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over de huidige set-up en tips of ik verbeteringen kan aanbrengen. Belangrijkste is dat alles bij elkaar past, WoW en The Sims op hoge settings gespeeld kunnen worden, maar indien mogelijk prijs beperkt houden zonder duurzaamheid en kwaliteit te verliezen. 1080p Full-HD lijkt mij een goede wens, maar is dit realistisch met dit budget?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 192,- | € 192,- |
| 1 | MSI Z370-A PRO | € 95,- | € 95,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 44,90 | € 44,90 |
| 1 | Iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1 Zwart | € 138,- | € 138,- |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D26BFSB | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 85,90 | € 85,90 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 84,90 | € 84,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.100,59 | |