Hi! Ik ben al dagen het Tweakers forum af aan het spitten om meer info te winnen over het samenstellen van een pc. Doe dit voor het eerst en wil er ook niet perse mijn hobby van maken. Wel vind ik het een sport om er zoveel mogelijk uit te halen tov de prijs. Ook heb ik het BBG topic gezien, en al best wel wat info uit kunnen halen en op basis daarvan een lijstje gemaakt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p, voornamelijk PUBG, COD en Battlefield. Wellicht RocketLeague maar lijkt mij minder zwaar? En wil daar wel een paar jaar mee vooruit kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs is ca €1300,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik begin van scratch, heb alleen de monitor al en dat is een Dell U2518D die ik niet van plan ben te vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben opzoek naar een stabiel systeem zonder al teveel poespas maar die super performance heeft. Hij hoeft er niet kleurrijk uit te zien, maar als het qua prijs niet zoveel verschilt is het wel leuk meegenomen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk dat mijn voorkeur vooral uit gaat naar Intel, heb wat slechte ervaringen gehad met AMD in een ver verleden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Compact is leuk maar geen doel. Heb liever een kast waar alles makkelijk inpast, hij komt toch niet op mijn bureau. Wifi, lan, usb3 maar dat is geloof ik vrij standaard.
Ga je overklokken?
Ik heb een 60hz monitor dus als het zonder oc ook kan dan is dat wmb prima.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb onderstaande producten bedacht.
- Is dat iets wat bij elkaar past?
- Zijn er betere prijs/kwaliteit alternatieven beschikbaar?
- Hoe weet ik dat alles naadloos met elkaar werkt zonder poespas oftewel zonder te moeten modden of custom instellingen nodig heb?
- Kan ik dit zelf bouwen of kan ik daar beter iemand voor inschakelen met ervaring? Heb echt 0 ervaring, wel enigszinds technisch maar dat is relatief
.
Ik hoop dat ik niets over het hoofd heb gezien. Hoor heel graag wat jullie hiervan vinden!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p, voornamelijk PUBG, COD en Battlefield. Wellicht RocketLeague maar lijkt mij minder zwaar? En wil daar wel een paar jaar mee vooruit kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs is ca €1300,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik begin van scratch, heb alleen de monitor al en dat is een Dell U2518D die ik niet van plan ben te vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben opzoek naar een stabiel systeem zonder al teveel poespas maar die super performance heeft. Hij hoeft er niet kleurrijk uit te zien, maar als het qua prijs niet zoveel verschilt is het wel leuk meegenomen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk dat mijn voorkeur vooral uit gaat naar Intel, heb wat slechte ervaringen gehad met AMD in een ver verleden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Compact is leuk maar geen doel. Heb liever een kast waar alles makkelijk inpast, hij komt toch niet op mijn bureau. Wifi, lan, usb3 maar dat is geloof ik vrij standaard.
Ga je overklokken?
Ik heb een 60hz monitor dus als het zonder oc ook kan dan is dat wmb prima.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb onderstaande producten bedacht.
- Is dat iets wat bij elkaar past?
- Zijn er betere prijs/kwaliteit alternatieven beschikbaar?
- Hoe weet ik dat alles naadloos met elkaar werkt zonder poespas oftewel zonder te moeten modden of custom instellingen nodig heb?
- Kan ik dit zelf bouwen of kan ik daar beter iemand voor inschakelen met ervaring? Heb echt 0 ervaring, wel enigszinds technisch maar dat is relatief
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 192,- | € 192,- |
| 1 | Gigabyte Z370 Aorus Ultra Gaming 2.0 (rev. 1.0) | € 156,- | € 156,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1080 WINDFORCE OC 8G | € 519,- | € 519,- |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 64,41 | € 64,41 |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 31,47 | € 31,47 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 141,35 | € 141,35 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 85,90 | € 85,90 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 84,90 | € 84,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.275,03 | |
Ik hoop dat ik niets over het hoofd heb gezien. Hoor heel graag wat jullie hiervan vinden!
[ Voor 38% gewijzigd door nelus- op 07-09-2018 12:38 ]