DHL- pakket maakt rare route

Pagina: 1
Acties:
  • 1.355 views

• Yesroff
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16-09 20:01
Hey,

Ik heb vorige week via amazon.com iets besteld. Dat is met DHL Global Mail verzonden. Ik heb een tracking number.

Gister was het pakketje in Rotterdam aangekomen. Het moet gewoon in Nederland bezorgd worden. Vandaag is het opeens in Japan.
Zou er hier iets fout gegaan zijn of is dit een normale route??

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6DSHihi.jpg

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Ik zou gewoon even wachten, maar als je het echt wilt weten, kan je het het beste aan Amazon vragen.

The devil is in the details.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 09:55

The_Worst

Unox

Kunnen wij geen antwoord op geven. Het kan zijn dat het pakketjes op een verkeerde stapel is beland en daardoor naar Japan is gevlogen. Het wordt vanzelf wel weer gesorteerd om terug naar Nederland te komen.

Als je geen ontwikkeling ziet dan DHL bellen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Verwijderd

Wat ook veel gebeurt is dat het pakket is voorgemeld bij de douane. Mar daar nog niet was dan is echter USA-> Japan-> eu niet logisch maar morgen bellen met DHL kan je mogelijk meer info geven

• Yesroff
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16-09 20:01
Bedankt allen ik zal morgen eens bellen.

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:34
Ik heb een keer met Fedex gehad dat een pakket dat van Frankrijk naar Nederland verstuurd zou moeten worden, opeens ergens in Amerika was.
Schijnbaar hadden ze het verkeerd gesorteerd.

Paar dagen later had ik het pakket alsnog in huis. Gewoon even contact opnemen dus ;)

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:01
Laatst een pakket dat van helmond naar valkenswaard moest dat via noorwegen en duitsland ging. Ik begreep het ook niet helemaal 8)7 . Wachten en dan komt het pakket wel weer op zn plaats.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:12
In sommige sorteercenters mag ook gewoon niks blijven liggen. Kan een zending dan om de een of andere reden niet mee die dag.. dan gaat hij gewoon met het overgebleven laatste transport mee en dat kan ook naar japan zijn.
Want een zending moet in een proces zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Wel raar. Volgens mij is Rotterdam niet een hub van dhl waarvandaan pakketjes internationaal gestuurd worden.
Had dan eerder verwacht dat hij daarvoor in Amsterdam of Eindhoven geweest was :)

Even bellen is het snelste denk ik.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Dit is iets wat je het beste met Amazon kan bespreken. Zij zullen hier een beter antwoord op weten dan wij.

Gezien ik hier verder geen discussiewaarde in zie, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.