Hai Tweakers,
Zondag heb ik mijn nieuwe pc in elkaar gezet na een jaar of twee gespaart en dingen uitgezocht te hebben. (Feessie
) Behalve dat mijn voeding ventilator hard klinkt, wat volgens mij normaal is met de corsair Vs550, begint ook mijn hdd die, naar mijn weten, altijd uiterst voorzichtig behandeld is een beetje te tikken. Dit tikken komt alleen voor als ik dingen download en het is niet echt geratel. Af en toe komt er een serie van 10/14 tikken zoals een cherry mxred (geen idee hoe ik het anders moet omschrijven) alleen dan een stukje zachter. Meer als het volume van een muisklik. Het gebeurt meestal bij het downloaden of spelen van games(dus als de hdd het druk krijgt) , en af en toe hoor ik 1 tikje uit mijn kast komen (tijdens het browsen enzovoort). Is dit normaal? Het is de Seagate Barracuda 1Tb. Ik hoorde van een aantal mensen uit mijn omgeving dat het normaal was, maar aangezien die net zo technisch aangelegd zijn als je verre voorouder met een huidje om de schouders, vraag ik het hier maar.
Alvast Bedankt!
Zondag heb ik mijn nieuwe pc in elkaar gezet na een jaar of twee gespaart en dingen uitgezocht te hebben. (Feessie
Alvast Bedankt!