Mijn vraag is, ik ben al een aantal jaar actief (freelance) in Python en geef vaak aan collega's of vrienden training/hulp en uitleg hoe te starten met programmeren. Nu kwam ik een verhaal tegen van een amerikaan die een paar duizend dollar per maand extra verdient met zijn online Python cursus. Iemand hier ervaring met het maken van een programeercursus op udemy of ander platform?
Vraag
Alle reacties
Hoi en welkom op GoT. Zoals je in onze Quickstart zult lezen verwachten we hier wel een beetje meer eigen inzet in een topicstart terug te lezen. Zo verwachten we, onder andere, dat je zelf al eens even rondkijkt op Google of onze eigen zoekmachine voordat je een vraag stelt. Zo heb ik in ieder geval al e.e.a. gevonden. Als je daar niets in vindt van je gading, geef dat dan even aan. Open gerust een nieuw topic, mocht dat nog nodig zijn hierna, maar hanteer dan dus a.u.b. even onze voorgenoemde quickstart als leidraad.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.