Voorstel nieuwe PC

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gebruiken voor het bewerken van beeld, ook zou ik er 3D mee willen doen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
900 euro

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HDD van 1tb en een GTX 1050 TI

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, hier heb ik ervaring mee en zou ik graag mee verder werken.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb weinig wensen verder.

Ga je overklokken?
Wanneer mogelijk zou ik graag willen overklokken.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag weten of de gekozen onderdelen met elkaar werken en of deze gemaakte keuzen de beste prijs kwaliteit verhouding hebben.

Hierbij de link naar mijn gekozen onderdelen:
*knip* externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Zet de boel even om met de Handleiding Pricewatch.

[ Voor 13% gewijzigd door br00ky op 06-09-2018 16:59 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 07-09-2018 11:23)

• meijboeum
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-09 13:02
Volgens mij is Gustavwolf van plan om tijdens het computeren te fietsen want hij wil geen voeding gaan gebruiken?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:23

vectormatic

Warlock of the doorlock

Gustav, externe winkelmandjes zijn niet toegestaan op dit subforum, zou je je lijstje even in een pricewatch wensenlijst willen zetten?

Daarnaast is je informatie wat sumier, welke software gebruik je voor je beeldbewerking/3D werk?

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mandjes posten is niet altijd voldoende; nou moet ik gaan doorklikken terwijl we een perfect werkend PW hebben voor RML-lijstjes.

Gok; geen dual-channel geheugen en/of verkeerde snelheid tov CPU, voeding die te sterk is voor het hele systeem, SSD (indien aanwezig) niet specifiek uitgekozen op de requirements van jouw software en/of throughput. Oh, en geen monitor in je boodschappenlijstje.

Maar dat zijn aannames omdat het wel vaker "niet helemaal goed gaat" bij de eerste samenstellingen van mensen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 06-09-2018 16:42 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:00
Als je niet gaat gamen en voornamelijk editen zou ik eerder voor een Ryzen 2700X gaan.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• meijboeum
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-09 13:02
Volgens mij is Gustavwolf van plan om tijdens het computeren te fietsen want hij wil geen voeding gaan gebruiken?