Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Thuissysteem draadloos

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Een klein vraagje om hulp: ik wil graag een systeem opzetten waarbij mijn PC ergens verstopt staat, en draadloos contact maakt met mijn reeds bestaande (bedrade) randapparatuur op mijn bureau, en daarnaast ook met een nog aan te schaffen beamer / aansturingsunit die in aangrenzende ruimte staat.

Hoe zou ik deze draadloze verbindingen het best op kunnen zetten?

Vast bedankt voor alle tips!

Alle reacties

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-10 21:14
LAN over Power, zoals Devolo?

PSN: plexforce (ps4)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-11 09:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we hebben, wat die zijn vind je in Het algemeen beleid #quickstart.

Zou je dus het volgende willen toevoegen:
- Welke hardware gebruik je allemaal? (Merk / type / e.d.)
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen en steek je er zelf wellicht ook nog wat van op. :)

• ijske
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:56
ik neem aan dat je bureau een soepje is en je wil het allemaal wat netter hebben ?

#omdathetgrappigis : koop een iMac ;)

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
ijske schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:29:
ik neem aan dat je bureau een soepje is en je wil het allemaal wat netter hebben ?

#omdathetgrappigis : koop een iMac ;)
Waarom niet goed advies. Of een ander allinone systeem van bv HP of zo.

Je zou daarnaast je pc bv in je meterkast kunnen zetten en via een kvm over utp deze aansluiten op je beeldscherm e.d. Verwacht geen hoog staande performance als je wil gamen dan je pc gewoon naast je buro zetten bouw hem in een kastje weg of zo. 15 euro Ikea kastje plaats er 2 stille fans in en je bent klaar

A Soldiers manual and a pair of boots.

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:09
To_Tall schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 10:04:
[...]

Waarom niet goed advies. Of een ander allinone systeem van bv HP of zo.

Je zou daarnaast je pc bv in je meterkast kunnen zetten en via een kvm over utp deze aansluiten op je beeldscherm e.d. Verwacht geen hoog staande performance als je wil gamen dan je pc gewoon naast je buro zetten bouw hem in een kastje weg of zo. 15 euro Ikea kastje plaats er 2 stille fans in en je bent klaar
Of een SFF (bijv mini- of nano-itx) met Vesa mount achter op je monitor
Pagina: 1