Mijn vraag:
Ik heb de maginon ipc-250 hdc camera geïnstalleerd en deze verbonden met een FTP server. Deze FTP server is opgezet op een PC en moet de foto's kunnen opslaan die genomen wordt als de camera beweging detecteert. Bij het testen van de instellingen vanuit de camera UI geeft deze aan dat er een fout is. Toch komen er wel foto's op de FTP server te staan (ook met de juiste benaming), alleen zijn deze 0 kb groot. Hoe kan ik dit verhelpen zodat ik de gemaakte foto's kan inzien?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
maginon ipc-250 hdc
Windows 10
FTP server ingebouwd in Windows 10
IIS
KPN Modem
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Poorten staan open
Andere IP adressen getest
Andere gebruikers accounts voor de FTP server
Foto's opslaan op Versio FTP server. Dit werkt direct, maar is niet de gewenste oplossing.
Firewall uitzondering toevoegen voor de FTP server
Ik heb de maginon ipc-250 hdc camera geïnstalleerd en deze verbonden met een FTP server. Deze FTP server is opgezet op een PC en moet de foto's kunnen opslaan die genomen wordt als de camera beweging detecteert. Bij het testen van de instellingen vanuit de camera UI geeft deze aan dat er een fout is. Toch komen er wel foto's op de FTP server te staan (ook met de juiste benaming), alleen zijn deze 0 kb groot. Hoe kan ik dit verhelpen zodat ik de gemaakte foto's kan inzien?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
maginon ipc-250 hdc
Windows 10
FTP server ingebouwd in Windows 10
IIS
KPN Modem
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Poorten staan open
Andere IP adressen getest
Andere gebruikers accounts voor de FTP server
Foto's opslaan op Versio FTP server. Dit werkt direct, maar is niet de gewenste oplossing.
Firewall uitzondering toevoegen voor de FTP server