Vraag

• MarcoWeststrate
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Nieuwe telefoon

Wat is je budget?
Rond de 500/600 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik nu een iphone 6, wil graag overstappen naar android. Ik wil een accu die hele dag meegaat en goede camera, hoeft niet beste van beste te zijn maar moet mooie plaatjes kunnen schieten. Ook een telefoon die vlot is. Het moet niet te lang duren voor bvb snapchat opgestart is oid, wat bij de iphone 6 wel het geval is(bij mij dan). Waterdichtheid is makkelijk, gebruik nu mijn telefoon met waterdicht hoesje onder de douche maar vind dat erg onhandig. Ook een scherm wat mooi is, maar liefst niet te groot.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al wat zitten kijken en ik twijfel tussen de Samsung S8, S9 & OnePlus 6. S8 is goedkoper maar zit de vingerafdrukscanner op onlogische plek, maar went misschien wel. S9 is S8 2.0 maar aan de prijzige kant. OnePlus 6 heeft helaas geen ip68 certificering maar is minder duur dan S9 en sneller dan de S9.

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is de beste telefoon volgens jullie? Zelf kan ik echt niet kiezen en wordt het 'ienemienemutte'.

Alle reacties

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-11 15:13

tomic

Smexylittlebabe!

(jarig!)
Ik wil een accu die hele dag meegaat en goede camera, hoeft niet beste van beste te zijn maar moet mooie plaatjes kunnen schieten. Ook een telefoon die vlot is.

Heb je al eens naar de Google Pixel 2 XL gekeken? Top of the bill foto's, en lange accuduur en gaat makkelijk een dag mee op de accu.

Toch maar een weblog?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:56

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@MarcoWeststrate ik kan je even aanraden om nog een maandje te wachten, de OnePlus 6T (opvolger van de 6) wordt waarschijnlijk in oktober gepresenteerd en die heeft een hoop verbeteringen in vergelijking met de 6. Of de 6T wel certificering ontvangt is echter nog niet bekend.

Overigens is de 6 net zo waterdicht als elke waterdichte telefoon, ze hebben alleen de certificering niet gedaan vanwege de kosten.

Daarnaast staan de nieuwe iPhones voor de deur en wellicht zit daar toch een goedkoper model tussen wat iets voor je is.

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 06-09-2018 09:34 ]

• MarcoWeststrate
Denk dat ik toch dan voor de OnePlus 6 ga, vind het design van google pixel 2 nie zo mooi met die grote bezels. Overigens doe ik hem via abonnement, dus inderdaad misschien nog maar even afwachten tot er meer bekend is over de OnePlus 6T. Huidige abonnement loopt over maand af dus moet toch nog wachten.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:56

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
MarcoWeststrate schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:41:
Overigens doe ik hem via abonnement, dus inderdaad misschien nog maar even afwachten tot er meer bekend is over de OnePlus 6T. Huidige abonnement loopt over maand af dus moet toch nog wachten.
Als je graag de geruchten wilt volgen of kijken wat er al bekend is kun je even kijken in: [OnePlus 6T] Speculaties & Geruchten.

• MarcoWeststrate
Ben overigens voor een Samsung S8 gegaan, vond het prijsverschil toch niet waardig genoeg om de S9 te kopen. Toch bedankt voor jullie hulp!!
Pagina: 1