Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga mijn pc voornamelijk gebruiken om te gamen, vooral CS:GO (maar ook andere spellen) dus goede cpu nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond the €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een case die ik ga hergebruiken (http://www.coolermaster.c...nced-nvidia-edition-usb3/). Ook heb ik een SSD en HDD die ik blijf gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zoek een goede pc die nog zeker 5 jaar games goed kan runnen
Ga je overklokken?
Heb niet zoveel verstand van overklokken maar als het nodig is of het veel verschil maakt wel
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf al een build samen gesteld met een vriend, ik vroeg me af of jullie konden kijken of jullie betere suggesties of aanpassingen hebben
Deze build wordt het waarschijnlijk: gallery: maffo22
Ik ga mijn pc voornamelijk gebruiken om te gamen, vooral CS:GO (maar ook andere spellen) dus goede cpu nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond the €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een case die ik ga hergebruiken (http://www.coolermaster.c...nced-nvidia-edition-usb3/). Ook heb ik een SSD en HDD die ik blijf gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zoek een goede pc die nog zeker 5 jaar games goed kan runnen
Ga je overklokken?
Heb niet zoveel verstand van overklokken maar als het nodig is of het veel verschil maakt wel
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf al een build samen gesteld met een vriend, ik vroeg me af of jullie konden kijken of jullie betere suggesties of aanpassingen hebben
Deze build wordt het waarschijnlijk: gallery: maffo22
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 213,50 | € 213,50 |
| 1 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming | € 141,99 | € 141,99 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 567,54 | € 567,54 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 141,35 | € 141,35 |
| 1 | Corsair CX550M | € 55,- | € 55,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.119,38 | |
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2018 02:25 ]