Disassembly handleiding voor Medion laptops

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packard Bell
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 05-06-2022
Mijn vraag:
Weet iemand van jullie waar ik de disassembly handleidingen van Medion laptops kan vinden?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 16:24
Online?

Meld anders even welke Medion laptop :)
Over het algemeen is het simpel: draai elk schroefje los wat je ziet.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ideetje; de afgelopen 36 uurtjes heb je een paar topics geopend die, terecht, vragen bevatten over het openen, vervangen of repareren van onderdelen van laptops. En daar kan je zeker mensen mee helpen, voornamelijk als het over machines gaan die al erg oud zijn of voor mensen die weinig geld hebben.

Zou het dan een idee zijn om je "business" iets meer voor te bereiden en niet elk (simpel) wissewasje op een forum te gooien? Als in; als wij niet reageren, dan kan jij de mensen niet helpen?

Medion (zeker Duitsland) heeft veel handleidingen ter beschikking en daar kan je ze over mailen. Of ze direct snappen wat je bedoelt, is afhankelijk van de hoeveelheid info die je ze geeft zoals typenummer, eventueel serie-nummer, etc.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:37

br00ky

Moderator Harde Waren
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Dit staat er natuurlijk niet voor niets. Als je zelf niet eens de moeite neemt om zaken uit te zoeken, dan houdt het topic wel op.

Je hebt nu vier topics geopend waar eigen inzet minimaal is. Open aub niet nog een vijfde topic voordat je eens fatsoenlijk de handleiding van voor tot achter hebt doorgenomen want tot nu toe kan je de antwoorden op je vragen grotendeels daarin vinden. Volgens topics zonder inzet gaan dan ook helaas zonder pardon op slot.

[ Voor 40% gewijzigd door br00ky op 05-09-2018 23:35 ]

Dit topic is gesloten.