Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Normaal gebruikte ik de google agenda op een Samsung Galaxy 7 edge en die is gekoppeld aan meerdere agenda's. Ging altijd naadloos synchroon waar ik ook was en op welk apparaat dan ook. Laptop, telefoon, tablet.

Maar nu heb ik een nieuwe telefoon. Een Huawei P Smart. Nu zie ik mijn op de Huawei smart gemaakte afspraken niet terug op mijn laptop en weet niet hoe dit op te lossen.
Leverde al een probleem op want ik zag een lege plek in mijn agenda, op de Huawei, maar die bleek achteraf gezien op de laptop al bezet :'(

Hoe los ik dit op?

Vast bedankt voor het meedenken!

Greetz,
Alexandra

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft een Android smartphone, dus schopje van OSP naar AND. Verder heb ik even je titel aangepast.

Wanneer je een nieuwe afspraak maakt, weet je dan zeker dat je deze via het Google Account maakt en niet perrongelijk op het apparaat zelf opslaat?

Verwijderd

Topicstarter
Ik maakte om te testen een nieuwe afspraak op de Huawei, koos de agenda 'samen' en zie dat meteen terug op de laptop.
Is het mogelijk dat er opstart hickups waren?
Ik heb het toestel pas sinds vorige week dinsdag en de op die dag gemaakte afspraak op de mobiel is niet zichtbaar op de laptop.
Ook lijkt het of ik wat afspraken kwijt ben op de laptop die in de agenda van de mobiel wel staan. En die afspraak is tijden terug al gemaakt.
Verwarrend voor mij dit allemaal!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 6 september 2018 @ 00:27:
Ik heb het toestel pas sinds vorige week dinsdag en de op die dag gemaakte afspraak op de mobiel is niet zichtbaar op de laptop.
Grote kans dat je die afspraak (per ongeluk) in een andere agenda hebt aangemaakt.
Duik even in de agenda instellingen en vink alle agenda's die je niet gebruikt uit.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je advies Gero71. Helaas kan ik geen agenda's uitzetten. Ze worden allemaal gebruikt namelijk.
Ik vrees dat ik het even goed in de gaten moet houden gewoon. Zucht. Soms verlang ik terug naar een papieren agenda. Oh nee ;) Die vergat ik vaak mee te nemen ergens vandaan of zat in de verkeerde tas of ....enz. Niets is perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost.
De app op de huawei bleek de systeem app van de mobiel zelf te zijn. Nu google agenda app er op. De andere negeren want verwijderen kan niet.

Tnx voor het meedenken!
Pagina: 1