Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wifi pulsering / beacon interval - 7.8 Hz /128ms

Pagina: 1
Acties:
  • 620 views

• fseising
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04-06-2023
Laatst heb ik een foldertje gekregen van www.bioprotect.de van Dr. med. Dietrich Grünn, met daarin de informatie, dat indien iemand gevoelig is voor wifi straling, de pulsering van de draagfrequentie de boosdoener is en niet de draagfrequentie van 2.4 of 5 GHz.

Voor een betere pulsfrequentie van 7.8 Hz ipv 10 Hz , lijkt het simpel de pulsering aan te passen door op routers de beacon interval op 128 te zetten ipv standaard 100.

Maar volgens deze site https://www.adriangranado...ey-shrunk-beacon-interval
Is 100 eigenlijk 100 x 1.024 = 102.4 ms.

Dus zou je de beacon interval op 125 ms moeten zetten voor 7.8 Hz.

Een frequentie van bijvoorbeeld 31.2 Hz is ook positief, maar minder sterk, de helft van 7.8 Hz.

Ongepulste straling is volgens het diagram uit de folder ook negatief. Maar wel 1,5 keer minder dan 60Hz gepulste straling. 9.0 Hz, 50 Hz, en 217 Hz zijn en factor 5 negatiever dan ongepulst.

[ Voor 16% gewijzigd door fseising op 05-09-2018 23:38 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn Duits is roestig maar ze verkopen ook via andere sites zoals https://www.trinkwasserla...ct-Card-Elektrosmogfilter maar als ik dat zo een beetje doorlees, staat er veel geschreven maar weinig bewezen.

Blijkbaar, maar corrigeer me als ik het mis heb: een kaartje moet je altijd bij je dragen en dat beschermt tegen WiFi-straling, GSM-straling maar ook straling van ISDN en analogie telefonie. En het werkt minstens zo goed als electro-acapunctuur want dat is bewezen met theorieen van Dhr Nicola Tesla.

Niet dat ik onwelwillend sta tegenover oplossingen voor een gezonder leven voor mensen die hier interesse in hebben maar een "kaartje" zo groot als een bankpas vangt natuurlijk nooit op waar je dagelijks aan kan worden blootgesteld?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• gastje01
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-11 11:41
Is er ook een bron of onderzoek beschikbaar? Klinkt als een broodje-aap.

Doet me denken aan de biostabil 2000 van tellsell. Versie 2.0?

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:42
fseising schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:47:
indien iemand gevoelig is voor wifi straling, de pulsering van de draagfrequentie de boosdoener is en niet de draagfrequentie van 2.4 of 5 GHz.

Je kan simpel de pulsering aanpassen door op routers de beacon interval op 128 ms te zetten ipv standaard 100ms.
Zou je kunnen uitleggen wat dat precies is, de "pulsering van de draagfrequentie" van een WiFi signaal?
En weet je wel wat de "beacon interval" is?

Kort samengevat, de "pulsering van de draagfrequentie" betekend niks zinnigs en het beacon interval bepaald alleen hoevaak een Access Point zijn SSID en overige informatie uitzend. Het heeft totaal geen effect op de sterkte het eigenlijk WiFi signaal.

Advies: gooi dat foldertje alsjeblieft weg.

• fseising
7.8 Hz is een frequentie die ook kunstmatig gemaakt werd in ruimteschepen omdat astronauten anders ziek werden.
7.8 Hz is 1 van de meetbare frequenties die op aarde meetbaar zijn. Ze worden Schumann frequenties genoemd.
Als je het opschaalt, heel veel octaven omhoog, dus heel vaak x2, x2, x2 dan krijg je een lichtfrequentie die overeenkomt met de kleur groen. zie bijv. https://www.lunarplanner..../planetary-harmonics.html

Groen balanceert alles. Ze hebben in Groningen ooit ook die kleur ingezet om een bepaalde plek in een buurt (Beijum) rustig te krijgen.

Pulsering van de frequentie betekent hoevaak per seconde informatie word uitgezonden.
Bij weinig dataoverdracht zijn de wifi beacons, dus de SSID en channel informatie, in de overhand.

Ik weet dat de wifi beacons maar extreem weinig bits omvatten en dus snel wegvallen als er dataoverdracht is.
Wat dat betreft heb je gelijk, eigenlijk zou er een mechaniek moeten zijn die het gehele wifi verkeer pulseert op een 7.8 Hz of een veelvoud daarvan. Tot die tijd is het enige wat je kan doen, deze kleine "fix". Vooral handig voor wifi niet word gebruikt.
Maar goed, er is maar een klein deel van de mensen electrosensitief. De rest heeft (nog) geen last van wifi.

[ Voor 36% gewijzigd door fseising op 05-09-2018 22:23 ]

• fseising
gastje01 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:54:
Is er ook een bron of onderzoek beschikbaar? Klinkt als een broodje-aap.

Doet me denken aan de biostabil 2000 van tellsell. Versie 2.0?
Nee, dit soort dingen zijn geen broodje aap.

Terzijde:
Ze hebben ook gras bestraald met
1 water
2 bestraald water
3 ontstoord bestraald water

2 is het kleinste gras
1 is groot gras
3 is het grootste gras.

Verder doen ze weerstandsmetingen aan het lichaam. Om te testen.
En iedereen kan bijvoorbeeld met een goede multimeter ook zijn eigen lichaamsvoltage meten.
Zo kan je meten hoeveel milli Volt op je staat, bijvoorbeeld in bed.

Een deel van de alternatieve sector is op waarheid gebaseerd.
Met de Biostabil heb ik geen ervaring. Dat trekt mij ook niet, net als alles wat je om de nek moet hangen.
Maar het kan wel werken. Bijvoorbeeld de Harmonic Protector van http://www.crystalinsights.net/orgonite-tools/

Op www.milieuziektes.nl staat ook veel info. De site oogt wat rommelig, maar de schrijver is een erg goede bouwbioloog. Bouwbiologen meten in huizen straling op en geven advies hoe het te verminderen.

Zijn conclusie is dat lage frequenties belangrijk zijn en hoge frequenties niet relevant. Het zijn de lage pulsfrequenties die invloed uitoefenen. Het ligt er net aan hoe je sterk ben, dat je er tegen kan of niet.

Verder liggen de nieuwere frequenties van sommige UMTS, 4G, en NB-IoT (950MHz tot 957MHz) erg dichtbij elkaar waardoor je ook weer interferenties krijgt door de verschillende pulseringen.

[ Voor 23% gewijzigd door fseising op 05-09-2018 22:47 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

fseising schreef op woensdag 5 september 2018 @ 22:18:
Groen balanceert alles. Ze hebben in Groningen ooit ook die kleur ingezet om een bepaalde plek in een buurt (Beijum) rustig te krijgen.
:? Hoe is de kleur groen ineens rustgevend in een verhaal over frequenties, pulsen, en ander (in mijn ogen niet-wetenschappelijk bewezen) argumenten? Google kon me in ieder geval geen bron geven dat groen rustgevend is in de context van alle verhalen die je er (ietwat incoherent) omheen tikt maar zie graag een artikel tegemoet.
Een deel van de alternatieve sector is op waarheid gebaseerd.
Ik bestrijd geen enkel persoon of beroep maar over welk deel gaat het? Precies het deel wat door sommige zorgverzekeraars wel wordt vergoed? Of ook andere delen? En zijn die delen in NL als "geaccepteerd alternatieve geneeswijze" opgenomen in de correcte databanken / controlerende organisaties?
fseising schreef op woensdag 5 september 2018 @ 22:34:
[...]

Nee, dit soort dingen zijn geen broodje aap.

Terzijde:
Ze hebben ook gras bestraald met
1 water
2 bestraald water
3 ontstoord bestraald water

2 is het kleinste gras
1 is groot gras
3 is het grootste gras.
Mogelijk dat ik het verband niet zie maar kan je hier een bron van posten? Ik snap zeker wel dat bestraald water zorgt voor groei-stoornissen. Maar absoluut niet dat bestraald water zorgt voor alleen maar groei-beperking. Bot gezegd; ga dichtbij genoeg Tsjernobyl kamperen en dan gaan er dingen groeien...
Verder doen ze weerstandsmetingen aan het lichaam. Om te testen.
En iedereen kan bijvoorbeeld met een goede multimeter ook zijn eigen lichaamsvoltage meten.
Zo kan je meten hoeveel milli Volt op je staat, bijvoorbeeld in bed.
Ah, je bedoelt dat een organisme (in dit geval een mens) op de een of andere manier zelf voor electrische pulsen zorgt die meetbaar zijn? Wat een toeval; dat is precies hoe een zeer groot aantal vissen "meet" waar een andere vis is om op te jagen. Daar is trouwens wel een interessant stuk over te lezen op Wikipedia: Ampullae of Lorenzini

Maar, je hebt het over mensen; zo het vreemd zijn dat mensen (of gedeelten van mensen) juist op pulsen leven? Of is een hartfilmpje een verzonnen iets? Of dat je met een AED iemand kan reanimeren?

Zoals je ziet: ik heb wel wat vragen. Gedeeltelijk omdat je ietwat incoherent je zinnen opbouwt of iets probeert duidelijk te maken zonder bronnen. En gedeeltelijk omdat je zaken post die allang bestaan (zie voorbeeld over vissen) maar dat "ineens" betrek op straling. Geloof niet dat een school haringen en een blauwe haai regelmatig blootstaan aan WiFi of 4G signalen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• fseising
Nee, ik bedoelde dat als je in het elektrisch veld van stroomleidingen bent, je zelf ook een elektrische veldsterkte gaat krijgen. Dat is pure natuurkunde.
Alles waar spanning op staat heeft een elektrisch veld. En dan kan je meten. Ook als je geen verbinding maakt met de bron, dan ga je zelf ook elektrisch veld krijgen.
Ze zeggen wel, een stopkontakt straalt een paar meter.
Je kan dat met een standaard meter nameten, dus dat klopt.

En over de BioProtect kaart van 28 euro trouwens, je hoeft hem niet te dragen, je kan hem binnen een paar cm van een stroomkabel installeren en dan neutraliseert hij de longitudinale golven, ook wel scalaire golven of Tesla golven genoemd.
Het schijnt nog beter te werken als je 'm op een metalen oppervlak legt. Zo kan je bijvoorbeeld een computer ontstoren. Metaal schijnt hierbij een bereik van 50 meter te hebben.
Dit alles uit de documentatie op de site en folder.

Ik had voor de post net de folder (in Duits) uitgeleend aan iemand, binnenkort krijg ik 'm weer terug.
Het is een A4 folder van een stuk of 6 pagina's. Met 7 experimenten. Interessant was ook dat longitudinale golven invloed hebben op iets in een faraday kooi.

[ Voor 12% gewijzigd door fseising op 05-09-2018 23:25 ]

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Is er ook ergens een wetenschappelijke publicatie over te vinden? Want een folder klinkt niet heel erg betrouwbaar.

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:42
dcm360 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 23:57:
Is er ook ergens een wetenschappelijke publicatie over te vinden? Want een folder klinkt niet heel erg betrouwbaar.
Nee, omdat het allemaal pseudowetenschap is. Een klein voorbeeld. Die zogenaamde elektromagnetische "longitudinale golven" kunnen niet bestaan (behalve in zeer extreme omstandigheden als een plasma). Alle elektromagnetische golven zijn dwars op de richting waarin de golven zelf zich bewegen. Dat is "pure natuurkunde", en al tientallen jaren bekend. Het volgt uit de Maxwell vergelijkingen. Zie onder andere hier: https://physics.stackexch...nal-electromagnetic-waves

De rest is vergelijkbare wartaal.

• TomsDiner
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-07 23:44
Als veertig plusser heb ik ongeveer vijf jaar geleden de propedeuse en kernfase 1 van de Pabo gedaan. Daar hadden wij ook het vak ICT, en wat me altijd is bijgebleven is dat kinderen van 11 en 12 jaar als het goed is leren "goede" en "foute" websites uit elkaar te houden.

Een goede website voldoen minimaal aan de volgende eisen:
  • Er moet een "wie zijn wij" pagina zijn, waar duidelijk uitgelegd wordt wat de achtergrond van de website precies is.
  • Elk artikel moet een publicatiedatum en een datum laatste wijziging hebben.
  • Elk artikel moet een lijst met bronvermeldingen hebben, die alle voor waar aangenomen zaken bevestigd.
  • Al deze bronvermeldingen moeten zelf ook als een "goede" website aan te merken zijn.
Uit bovenstaande concludeer ik dat kinderen uit groep zeven en acht alle tot nu toe genoemde bronnen (op wikipedia na) niet mogen gebruiken voor spreekbeurten en opstellen. En dat iedereen er beter aan doet betere alternatieven te zoeken voor deze websites.

Daarnaast strooit de TS met imho ongefundeerde termen:
  • pulsfrequentie
  • Ongepulste straling
  • (..) waardoor je ook weer interferenties krijgt door de verschillende pulseringen
  • elektrische veldsterkte
  • (..) dan neutraliseert hij de longitudinale golven, ook wel scalaire golven of Tesla golven genoemd
Ik heb slechts vier jaar natuurkunde gehad (op de zevenjarige HAVO, was toentertijd standaard) maar dit klinkt als "argumenten dichtplamuren met moeilijke woorden".

• coolbvrobin
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-11 21:15
Ik ruik een scam.
Anyway je gaat ook dood als je morgen onder een auto terecht komt.
Dus gooi die zooi weg en leef je leven

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-11 14:24

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, dit soort zaken behoren ten eerste niet in Netwerken maar elders op het forum heeft het ook niet echt toegevoegde waarde.

Niet dat ik iemand de mond wil snoeren, maar tweakers (de personen op deze website) verwachten over het algemeen wetenschappelijk gestaafd bewijs. En dat mis ik hier nogal.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.