eenvoudig software pakket

Pagina: 1
Acties:
  • 318 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• operatingeskimo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-11-2020
Ik ben op zoek naar een eenvoudig softwarepakket om grafische basiszaken voor in mijn webshop te maken zoals een banner. Op dat gebied heb ik gewoon weinig kennis dus moet niet te moeilijk zijn.
Enige aanbeveling?

Beste antwoord (via operatingeskimo op 05-09-2018 21:52)

• indigo79
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Gimp is niet welliswaar niet heel eenvoudig, maar het is gratis, heeft veel mogelijkheden om tot een professioneel resultaat te komen en er zijn veel tutorials (tekst en video) voor te vinden, ook hoe je stap-voor-stap bepaalde dingen maakt (ik vermoed dat je ook voor websitebanners wel iets gaat vinden).

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• indigo79
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Gimp is niet welliswaar niet heel eenvoudig, maar het is gratis, heeft veel mogelijkheden om tot een professioneel resultaat te komen en er zijn veel tutorials (tekst en video) voor te vinden, ook hoe je stap-voor-stap bepaalde dingen maakt (ik vermoed dat je ook voor websitebanners wel iets gaat vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Onder Windows heb je Paint (gratis meegeleverd), Paint.net (gratis download), Gimp (opensource) en andere pakketjes.

Anders iets als Gravit of Seashore?

Voor basiszaken voldoen ze wel; mits je enige basiskennis van computers/websites hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 05-09-2018 20:40 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:10

Barrycade

Through the...

CorelDraw?

Enige verdieping zal je toch wel moeten doen, anders wordt het sowieso niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• operatingeskimo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-11-2020
Alvast dank voor deze input. Voor de duidelijkheid: ik weet wel iets van computers, html, Wordpress en dat soort zaken, alleen grafisch eenvoudige dingen maken heb ik nooit geleerd. Ik wil dus via niet te moeilijke software op dat gebied bijleren. Verder wil ik geen reclame maken en zal dus ook geen url plaatsen maar als je op garagevloer-coating googled zie je dat het grafisch gezien wel wat beter kan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Toen je je topic opende kreeg je een template, met onder andere de vraag wat je zelf al hebt gezocht en gevonden. Dit om te voorkomen dat we met oplossingen komen die je al lang en breed zelf hebt geprobeerd, en om te laten zien dat je zelf ook mee wilt denken aan een oplossing.

Als je bijvoorbeeld zoekt naar graphic edit software mac os vind je al een waslijst aan mogelijke oplossingen. Welke eenvoudig genoeg is voor jou, is iets wat je zelf zult uit zult moeten vinden.

Dit topic gaat in ieder geval op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan eerst Het algemeen beleid nog 'ns goed door om te weten wat we hier van je verwachten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.