Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel een desktop die League of legends en de nieuwe expansion van WoW niet goed aankan.
mijn nieuwe desktop moet deze 2 games vloeiend kunnen spelen en eventuele expansions in de toekomst probleemloos aankunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
budget, ik heb weinig geld en zal niet veel geld kunnen uitgeven, dus denk daaraan ipv een maatstaaf tegeven
( toekomst upgrades kopen zal geen probleem zijn)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
monitor muis en keyboard etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb werkelijk totaal geen verstand van dit, nee echt serieus, totaal niet.
daarom vraag ik jullie advies.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nope
Ga je overklokken?
uhhhh... wat ?
Wat verwacht je van ons?[i]aangezien ik echt serieus geen verstand heb van hardware wilde ik jullie vragen me op weg te helpen.
ik heb een vriend van me gevraagd een samenstelling te maken voor een pc die World of warcraft: battle for azeroth en League of legends vloeiend kan spelen, en evt toekomstige uitbreidingen.
videokaart zit volgens hem op moederbord, is deze sterk genoeg? ik ga die binnen een jaar wel upgraden denk ik, dan heb k daar gekd voor.
Processor: AMD Ryzen 5 2400g 140 euro
RAM: Corsair ddr4 Vengeance LPX 2x8GB 3000 C15 150 euro
SSD: Crucial SSD MX500 500 GB 84 euro
Behuizing: Fractal design define s (behuizing)
Moederbord: Gigabyte x470 AORUS ultra gaming 145 euro
koeling: Seasonic focus plus gold 550w 80 euro
TOTAAL: 680 euro
Ik heb momenteel een desktop die League of legends en de nieuwe expansion van WoW niet goed aankan.
mijn nieuwe desktop moet deze 2 games vloeiend kunnen spelen en eventuele expansions in de toekomst probleemloos aankunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
budget, ik heb weinig geld en zal niet veel geld kunnen uitgeven, dus denk daaraan ipv een maatstaaf tegeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
monitor muis en keyboard etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb werkelijk totaal geen verstand van dit, nee echt serieus, totaal niet.
daarom vraag ik jullie advies.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nope
Ga je overklokken?
uhhhh... wat ?
Wat verwacht je van ons?[i]aangezien ik echt serieus geen verstand heb van hardware wilde ik jullie vragen me op weg te helpen.
ik heb een vriend van me gevraagd een samenstelling te maken voor een pc die World of warcraft: battle for azeroth en League of legends vloeiend kan spelen, en evt toekomstige uitbreidingen.
videokaart zit volgens hem op moederbord, is deze sterk genoeg? ik ga die binnen een jaar wel upgraden denk ik, dan heb k daar gekd voor.
Processor: AMD Ryzen 5 2400g 140 euro
RAM: Corsair ddr4 Vengeance LPX 2x8GB 3000 C15 150 euro
SSD: Crucial SSD MX500 500 GB 84 euro
Behuizing: Fractal design define s (behuizing)
Moederbord: Gigabyte x470 AORUS ultra gaming 145 euro
koeling: Seasonic focus plus gold 550w 80 euro
TOTAAL: 680 euro