Heos home cinema verschijnt niet in de app

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb mijn heos home cinema aangesloten via de optische aansluiting (hdmi arc zit vol bugs met mijn panasonic plasma) let vast blauwe led en verschint niet in de heos app

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de setup met de aux kabel gedaan en hetgeluid werkt prima. De soundbar is aangesloten op het wifi netwerk, hetzelfde als waar mijn smartphone op is aangesloten. Mij heos 1 verschijnt altijd onmiddelijk, de homecinema verschijnt soms heeeel laat, of niet. Kanbik de apparaat detectie forceren of zijn er andere manieren om te achterhalen wat er aan de hand is.

Ik vind de arc handling van de heos echt ondermaats. Correcte werking is eerder uitzondering dan regel. De soundbar is ook erg traag in vergelijking met de heos 1.

Alle hulp welkom.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:14
Ik zie mijn Heos HomeCinema altijd in de Heos app staan. Hoef er nooit op te wachten.
Ik merk soms wel dat als ik muziek icm met andere Heos speakers af ga spelen, de soundbar altijd net iets later inschakelt dan de andere speakers. Dat vind ik verder niet storend.

HDMI ARC werkt verder altijd prima hier, in combinatie met een Samsung televisie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Geef die heos bar en je receiver maar eens een vast ip en vaste dns settings. Dikke kans dat hetdan een stuk beter gaat.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat vaste IP adres is een goed idee,
het is vreemd dat de heos 1 het wel altijd doet, de home cinema niet.

bedankt voor de reacties