Operation Flashpoint aanschaffen of niet ?

Pagina: 1
Acties:

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 11:21
Ik zit even te twijfelen of ik hem moet aanschaffen of niet.
Ik lees van sommige dat het een te gek spel is en van andere weer dat het erg lastig is om te spelen.
Mijn vraag is dan ook speelt het lekker weg of is het alleen maar irritant als je aan het spelen bent.

Lastig is niet erg maar het moet wel speelbaar blijven vindt ik zelf.

Specs

• apd
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

apd

Ik heb het spel gekocht en nog geen seconde spijt gehad. Ok, ik heb ook wel eens last van de bugs (bsod e.d.) maar die vind ik ruim opwegen tegen het spel zelf. Als je houdt van tactisch spelen dan is OFP geweldig. Maar ja, zoals met alle spellen heb je mensen die er wel en niet van houden. Wel denk ik dat als je van snelle actie houdt a la UT of Q3 dat OFP je wat minder snel zal aanspreken.
Overigens, mijn ervaringen met spelen via internet zijn nog niet zo geweldig, veel lag e.d. Een patch die deze zomer komt zou dat moeten verhelpen. Via een lan spelen is geen probleem :).

• Le_Freak !
Wat bedoel je met de bug bsod ed. ?

Specs

Verwijderd

Gewoon kopen is een leuk spel :)

Verwijderd

Of wachten op Max Payne

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op donderdag 19 juli 2001 11:13 schreef Le_Freak ! het volgende:
Wat bedoel je met de bug bsod ed. ?
Hij bedoeld o.a. dat je soms wanneer je een level hebt uitgespeeld dat je dan terug knalt naar het menu en dus het hele level opnieuw moet spelen.
Persoonlijk heb ik daar geen last mee gehad tot nu toe.
Belangrijk is wel dat je in het spel de zelfde resolutie en kleurdiepte gebruikt als op je desktop, tenminste bij mij wel. :)

Only fools are enslaved by time and space.

• apd
  • Niet online

apd

Met 'bsod' bedoelde ik 'blue screen of death', het beroemde 'Er is een fout opgetreden bla bla bla'. Oftewel, af en toe knal ik er uit en zit de pc vast of ben ik terug in Windows. Maar na wat tweaken met virtueel geheugen, drivers e.d. heb ik er vrijwel geen last meer van. Zoveel geduld heb ik eigenlijk nooit met een spel, geeft wel aan dat ik het topklasse vind! :)
Dat probleem dat je na een voltooide missie terugkeert naar het menu ipv verder te gaan heb ik idd ook een keer gehad :(. Ik hoop dat de binnenkort te verschijnen patch dit soort dingen zal oplossen. Je moet overigens niet de indruk krijgen dat dit spel vol zit met bugs, dat is echt niet het geval.
Als je niet zeker weet of je het leuk vindt, download dan eerst de demo (+/- 60mb, zit ook bij bepaalde bladen meen ik).

Max Payne is idd ook leuk, maar da's ook een heel ander type spel.

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 13:17 schreef APD het volgende:
Max Payne is idd ook leuk, maar da's ook een heel ander type spel.
Hoe weet je dat? Heb je hem al ofzo :?

En ik heb Operation Flashpoint niet gekocht omdat ik er écht nix van kan, ik zie die mannetjes niet, ik kan niet raakschieten, ik begrijp die besturing niet, ik heb er het geduld niet voor, die levels zijn veel te groot etc. Wel vond ik dat sniper-level te gek >:) alleen dan komen ze je halen met zo'n karretje, en reken maar dat je dan dood ben :(

Ik ga die patch zodra die uitkomt uittesten, en als de multiplay me dan wél bevalt ga ik natuurlijk meteen naar de winkel :)

• Le_Freak !
Ik ga hem toch mar even halen :9

Max Payne was ik zo ie zo al van plan aan te schaffen :)

bedankt mannen

Specs

• apd
  • Niet online

apd

Op donderdag 19 juli 2001 13:23 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Heb je hem al ofzo :?
Ok ok, 'Max Payne WORDT een heel leuk spel'. Beter? ;)

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

je moet het echt kopen!!!! het schopt echt kont!! en als je goed bent is het niet moeilijk om te spelen en dan vormt het tenminste een uitdaging! kopen dus!

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

ja! koop em maar, operation flashpoint is een erg cool spel en t biedt ook veel mogelijk voor multiplayer en mods :)

of je beter max payne kan kopen? mwoi, weet ik niet. ik heb de gameplay movie gezien, en eigenlijk vind ik dat tegenvallen. (ik ga eerst de demo spelen). constant slow motion is niet leuk, zo af en toe wel. verder vind ik dat max payne veel te veel gehyp'ed wordt.

maar over ofp slechts lof

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Kopen! Heb ieg nog geen enkele BSOD gezien, alleen een rare bug, dat als je met 300 met je heli tegen een boom aanknald je gewoon terugkaatst :? , met een a10 heb je dat niet.

Steam

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-02 21:02

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb het gekocht, maar heb zwaar spijt. Alleen al vanwege de graphics zou ik het CDtje doormidden willen breken...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• pica
Op donderdag 19 juli 2001 15:50 schreef Brian Dickens het volgende:
Ik heb het gekocht, maar heb zwaar spijt. Alleen al vanwege de graphics zou ik het CDtje doormidden willen breken...
Man, de graphics zijn pr8ig! Alleen de bomen zijn wat minder.

Steam

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-02 21:02

Wildfire

Joy to the world!

Toen ik voor het eerst iemand van dichtbij bekeek in dat spel moest ik janken toen ik de handen zag. Niet meer dan een stompje, that's it. Daarnaast vind ik de graphics er gewoon te 'nepperig' uitzien.

Verder blijkt de gameplay me ook zwaar tegen te vallen. Het speelt gewoon niet lekker.

Nee, Flashpoint verkoop ik wel. Van het geld koop ik dan wel een mooier en leuker spel.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 16:28 schreef Brian Dickens het volgende:
Toen ik voor het eerst iemand van dichtbij bekeek in dat spel moest ik janken toen ik de handen zag. Niet meer dan een stompje, that's it. Daarnaast vind ik de graphics er gewoon te 'nepperig' uitzien.

Verder blijkt de gameplay me ook zwaar tegen te vallen. Het speelt gewoon niet lekker.

Nee, Flashpoint verkoop ik wel. Van het geld koop ik dan wel een mooier en leuker spel.
de engine is gebouwd om grote gebieden met veel units weer te geven, niet om gebroken nagels van soldaten weer te geven. slap excuus. ik ga van quake toch ook niet zeggen dat de speelomgeving zo klein is?

en de graphics zijn niet nep, maar beter dan standaard, want sommige textures zijn gedigitaliseerd, wen daar maar aan, want dat is de toekomst.

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:09
ik heb de demo gespeeld en diewas slecht, ik koop hem dus niet

• pica
De demo was idd niet zo goed.

Steam

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06-2025
Je moet OFP ook niet het grafische alleen kopen. Ook als je ledematen eraf wil knallen moet je niet bij Flashpoint zijn. Koop dan Mx Payne, SOF oid.
Ik ben zelf de graphics van R6/RS gewend en dan is dit misschien "tegenvallend" (hoewel dat al uit de demo bleek). Maar net zoals UT/Q3/CS en zelfs DF heeft R6/RS een beperkt terreinomvang. Daarom kunnen die games een hoger detail niveau aan.
Ik vond in het begin OFP ook wat minder. Naarmate je speelt merk je de vrijheid die je hebt om overal in te stappen/mee te schieten enz. Ook kan je een missie/campaign uitvoeren op je eigen manier. Dat vind ik juist gaaf aan het spel. Ook is de AI erg goed van dit spel, enemies passen redelijke real-life taktieken toe. Op moment dat je een convooi beschiet, stuift deze uiteen, stappen de soldaten uit en gaan op zoek naar je. Als je bijv. blijft schieten vanaf dezelfde plek, wordt je zeer snel gevonden
Wil je puur knallen koop deze dan vooral niet!!

Nu wacht ik alleen nog op Medal of Honor: Allied Assault. Die gaat pas goed worden (directe kopie van Saving Private Ryan)

• 4MULA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-12-2023
Kopen? pluk hem gewoon van internet!! :P

I

• b-gone
whatever :Z

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-02 22:59
Op vrijdag 20 juli 2001 12:10 schreef 4MULA het volgende:
:r ja, ik zou jou wel eens willen horen als je 2 jaar lang geinvesteerd & gewerkt hebt aan een product, en ik ga het gratis wegggeven.

• b-gone
Beetje sneu idd, dat rippen. Genoeg spellen die 100,- echt wel waard zijn.

• Servowire
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

Haal de demo dan, daar is ie toch voor :z

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

vriend van mij heeft hem gekocht ik gedload.. hij heeft problemen ik niet..
dus ik een keer die officiele installen.. heb ik ook problemen.. :?

en het is een vrij cool spel, alleen ik wacht tot er een patch uit is en dan koop ik hem.... (en als ik weer geld heb want ik heb net 150,- uitgegeven aan MS TrainSim.. ook erg stoer spel!)

• b-gone
righton servowire. Eerst demo, dan oordelen

• pica
Ik heb nou ook de ISO, prachtig om te kijken of het spelhet kopen waard is of niet.
Zodra ik geld heb, en de patch komt uit, koop ik hem.

Steam

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 15:10 schreef b-gone het volgende:
righton servowire. Eerst demo, dan oordelen
Nou ik heb het spel gister ook gekocht en hij bevalt me goed :)

En het is waar wat men al zei, die hele demo slaat echt nergens op, het eindproduct is duizend keer beter!

• pica
Op vrijdag 20 juli 2001 15:31 schreef xmvl33 het volgende:

[..]

Nou ik heb het spel gister ook gekocht en hij bevalt me goed :)

En het is waar wat men al zei, die hele demo slaat echt nergens op, het eindproduct is duizend keer beter!
Zei ik toch ;) :P

Steam

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Ik heb het vandaag ook binnengekregen, en ik vind het zeker mijn 10 gulden waard.

Prachtig grote levels, vele mogelijkheden om een missie te voltooien, grote interactiviteit met voertuigen, en in multiplayer lijkt het me helemaal geweldig, bijvoorbeeld :

Je hebt zo'n Jeep met een machinegeweer achterop. Nu parkeer ik die Jeep zelf nog op een leuke plek, en neem dan zelf het geweer in handen, maar het is toch geweldig als je dat met z'n tweeen kan doen !

Bovendien, in 1 van de missies staat een rood tractortje, echt ideaal, opeens had het spel veel weg van Carmageddon ! >:)

• pica
Op vrijdag 20 juli 2001 16:04 schreef -polle- het volgende:
Bovendien, in 1 van de missies staat een rood tractortje, echt ideaal, opeens had het spel veel weg van Carmageddon ! >:)
Idd, een keertje op LAN gedaan met zo'n tractor, hij d8 ook wat hoor ik nou? >:)
De volgende keer knalde hij me zo de tractor uit, maar het was zware phun in dat ding :)

Steam

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
Supervet spel... jammer dat je bij multiplayer eerst een aantal mensen bij elkaar moet sprokkelen om te kunnen spelen.

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05-2025
waanzinnig spel en vooral inderdaad "de Tracktor" maar hij heeft wel wat nodig om lekker te kunnen draaien draai zelf met een amd 500 512 mb tnt2 32 mb en heeft er moeite mee maar goed da heb ik er wel voor over hij is gewoon goed .

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

OFP is een ongeevenaard spel, dat landschap, die taktiek die er aan te pas komt. Alleen heb ik hem niet gekocht :)

binnenkort weer een LAN-partijtje, hmmmm wat zullen die multiplayer potjes tof worden. :P

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:57
is die multiplayer patch al uit dan???
Greetingz,

• Le_Freak !
Heb hem reeds gekocht en moet zeggen dat het best een realistisch effect geeft.
Het is spannend en goed speelbaar als je even de moeite neemt om "er in" te komen.
Ik ben er in ieder geval blij mee :) :)

Bedankt tweak-freaks !

Specs

• pica
Zei ik toch? :)

Steam

Verwijderd

heb ook sinds gister operation flashpoint, best een kicke spel. Grafisch is het redelijk maar dat wordt zeker goed gemaakt door de gameplay en het verhaal in campaign mode.

Verwijderd

mijn mening: zuig spel :7

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 12:10 schreef 4MULA het volgende:
whoops, nou vergeet je een klein dingske:
FADE! deze kopieer beveiliging is een hele leuke die het spel eigenlijk langzamerhand onspeelbaar maakt :)

ik heb hem gekocht en geen spijt van, alleen kan m'n commander niet best rijden en heb ik heb al 2 keer onder m'n truck gekregen ;)

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 16:13 schreef RastaMan het volgende:
mijn mening: zuig spel :7
van iemand met als ondertitel "cs is my life" verwacht ik ook echt geen onderbouwde agrumenten, hartelijk dank voor het bevestigen van mijn vooroordelen over cs-spelers...

Verwijderd

operation flashpoint is echt een supervet spel, wel moeilijk soms, maar dat is juist het toffe van het spel...

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Op zondag 05 augustus 2001 16:41 schreef GummiEnte het volgende:

[..]

van iemand met als ondertitel "cs is my life" verwacht ik ook echt geen onderbouwde agrumenten, hartelijk dank voor het bevestigen van mijn vooroordelen over cs-spelers...
L :) L. Ik vind het trouwens nog steeds een geweldig spel, echt dikke pret !

Verwijderd

Relaxt spel kan niet wachten op de dedicated servers dan wordt het lachen :)

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:44

Jox444

Honestly....

Zwaar vet spel....enne LAW LAUNCHER RULEZZ
B-)

Het is FRIET!

Pagina: 1