Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensacola
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:45
Ik heb sinds een maand of twee een installatie liggen met Solaredge optimizers en convertor.
Deze zou ik graag remote monitoren in Domoticz.
Hiervoor heb ik van mijn installateur een site-id en API-key gekregen maar deze lijken niet te werken aangezien ik geen data doorkijg, ook niet als ik zelf via http data probeer op te vragen:Error 403 access forbidden.
De installateur verwijst me door naar Solaredge maar hier krijg ik ook geen reactie.
Hebben jullie enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LethalInnocence
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Heb je wel inloggegevens gekregen voor de SolarEdge website? (monitoring.solaredge.com)
Daar kun je bij Admin, dan Site Toegang onder API toegang even de sleutel kopieren en eventueel zelf een nieuwe maken.

Canon EOS 30, 100D, 6DII, 7D met 17-500mm, DJI Mavic Pro, Dell XPS13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensacola
Ik kan inloggen op de Solaredge website, maar heb geen admin knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas33
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-05 22:13
Pensacola schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:09:
Ik heb sinds een maand of twee een installatie liggen met Solaredge optimizers en convertor.
Deze zou ik graag remote monitoren in Domoticz.
Hiervoor heb ik van mijn installateur een site-id en API-key gekregen maar deze lijken niet te werken aangezien ik geen data doorkijg, ook niet als ik zelf via http data probeer op te vragen:Error 403 access forbidden.
De installateur verwijst me door naar Solaredge maar hier krijg ik ook geen reactie.
Hebben jullie enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Vraag eens aan je installateur of hij bij het maken van de API key op save heeft gedrukt. Dit wordt nogal eens vergeten. Misschien is dit het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensacola
Dank je voor het meedenken
De installateur heeft een nieuwe key gegenereerd en nu werkt het wel