Beeldschermpje kopen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• YonikeVD
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18-08-2021
Hallo,

Ik ben opzoek naar een beeldscherm. Het liefst eentje van 24 inch of meer met 144 Hz refreshrate alhoewel 75 Hz ook goed is. Curved hoeft niet persee maar als de prijs meevalt kan dat ook. Mijn budget is maximaal 200 euro. Ik zat zelf aan de MSI Optix MAG24C. Mijn GPU is een MSI Nvidia 1050Ti. Merk maakt niet veel uit.

Alvast bedankt

Alle reacties

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-02 15:29
Oke, met de pricewatch filters heb je zo te zien al iets gevonden ;) Wat is precies je vraag?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• YonikeVD
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18-08-2021
Mijn vraag was eigenlijk wat een goed beeldscherm zou kunnen zijn voordat ik al meteen die MSI bestel en er later spijt van krijg.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

YonikeVD schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:45:
Mijn vraag was eigenlijk wat een goed beeldscherm zou kunnen zijn voordat ik al meteen die MSI bestel en er later spijt van krijg.
WKOA?

Even constructief; een poosje geleden was je beeldscherm mogelijk defect; nu wil je een andere kopen. Wie vertelt me dat het euvel uit je andere topic zometeen niet weer optreedt?

Daarnaast, maar ook constructief; een aantal zaken zoals eisen & wensen kan je tegen PW aanhouden en/of enkele reviews? Zijn er specifieke zaken opgevallen in reviews van de MSI die je hier wil bespreken? Want zoveeel monitoren, zoveeel meningen. Uiteindelijk ga je alleen maar meer twijfelen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Beowulf65
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06-2023
@YonikeVD

Hier alle aanbod binnen de parameters in je openingspost.

categorie: Monitoren

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:43
YonikeVD schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:45:
Niet lullig bedoelt maar het is een van de goedkoopste schermen in deze klasse (24" 1080p en 144hz) en je krijgt wat je betaalt als ik het zo lees, dus als je het niet erg vindt dat het scherm wat goedkoper aanvoelt etc, dan zal het een prima scherm zijn. Je kan ook nog even kijken naar de vergelijkbare IIyama

Verder heb je hiervoor de WKOA, dus als het scherm toch tegenvalt binnen de eerste dagen kan je deze gewoon terugsturen :)

Als je niet persé 144hz wil zou je ook nog kunnen kijken voor een 75hz scherm dan heb je meer keuze in jouw prijsklasse en kan je dus iets meer eisen stellen aan het scherm.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Pagina: 1