Toon posts:

Half - Life blue Shift en Counterstrike

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje
als ik blue shift orgineel koop
kan ik dan met blue shift ook cs gaan spelen?
dus een goede wonid?
alvast bedankt

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-02 21:28

Rexomnium

Vincam aut moriar

nope

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Euh.. Blue shift is toch add-on voor half life... :?
Want dan kan je ook cs spelen aangezien cs een mod is voor half life is... correct me if i'm wrong... :)

Verwijderd

wrong
correct: 't is een standalone halflife verhaaltje met wat improved textures.

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 11:13 schreef Samor het volgende:
wrong
K... :o

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op donderdag 19 juli 2001 10:56 schreef Larzan het volgende:
nope
Op donderdag 19 juli 2001 11:13 schreef Samor het volgende:
wrong
Als HL-BS een stand alone HL versie is, dan zou CS toch geen probleem moeten zijn om te spelen? Of mis ik nu iets belangrijks?

* FoolZero wilt ook voor twee geeltjes een HL 'licentie' kopen.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Ik weet het ok niet meer precies hoor, maar bs kun je spelen zonder hl. Het maakt helemaal geen gebruik van hl textures of iets andres. De mod CS gaat ervan uit dat je hl hebt en die gebruikt ook bepaalde textrures en andere dingen van hl, dus ik zou niet teveel op wedden dat de cs mod ook op bs doet.

Foolzero, dan kun je beter hl generatoin kopen ofzo.

Verwijderd

T'is heel simpel

CS heb je (oorspronkelijk) als mod voor half-life en je hebt CS als standalone (zit in HL generations).

Blue shift is net als Opposing Force een add-on alleen het verschil is: Blue shift is uitgebracht als standalone (dus geen HL nodig) en bij Opforce heb je HL wel nodig.

Dus voor CS kun je kiezen uit de mod (heb je HL nodig) of the standalone versie! :)

Verwijderd

nou valt nog ewl tegen hoor, maar had toch gelijk. Bij bs krijg je toch ook opposing force? Dus die zou je dan alleen kunnen spelen als je hl hebt, lekker voor die mensen die denken dat als je bs alleen kunt spelen dat dat ok met of zou kunnen. Ze zitten vast wel met of ook op het doosje te promoten.

Verwijderd

Sp000ky, je krijgt OPFOR alleen bij BS als je de US versie koopt... Hier in Europa krijg je alleen BS voor je aankoop...

Verwijderd

Dus als ik het even snel lees heb ik gewoon de orginele versie van Half-life original nodig. En dan kan ik CS downloaden ofzo :?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Zal ik de vraag misschien beter stellen:

Kan je de CD-Key van BlueShift ook gebruiken om Half Life / CS online te spelen?

Zou ik namelijk ook wel willen weten :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Hey tazzman, ik heb Blue Shift tijdje geleden ook gekocht en kon de cd-key die erbij zit gewoon gebruiken in Counter Strike. Had daarvoor dus wel cs 1.1 gedownload en die over de gewone half life gegooid....maar het werkt!!

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 21:45 schreef Riser2001 het volgende:
Hey tazzman, ik heb Blue Shift tijdje geleden ook gekocht en kon de cd-key die erbij zit gewoon gebruiken in Counter Strike. Had daarvoor dus wel cs 1.1 gedownload en die over de gewone half life gegooid....maar het werkt!!
Nog ff een bevestiging dat het werkt ;)

Allemaal met de BS Key >:)
Pagina: 1