Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mailtjes die ik ontvang waarin bijlagen/plaatjes staan in de mail zelf kan ik nu niet meer openen.
Het wordt weergegeven met een rood kruis en .cid bestand.

Iemand een tip hoe ik deze toch kan openen?

Groeten Bastiaan

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Werkt het wel in een andere mail-app op je telefoon?
Werkt het wel via de webmail op je telefoon?
Werkt het wel in Outlook op een PC?
Zijn het trusted senders?
Gaat het om alle mailtjes of sommigen?
Gebeurt het ook als je jezelf mailt?

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 05-09-2018 13:30 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op deze telefoon met geen mogelijkheid te zien, als ik het doormail naar een iPhone 8 dan komen de plaatjes wel tevoorschijn. Het zijn trusted senders, het is een werkmail adres en komen alleen mail op van collegas. Het gaat om alles mailtjes.

op een outlook op de PC zijn ze wel te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je naar instellingen van Outlook gaat en desbetreffend account aan tikt, toevallig het schuifje "externe afbeeldingen blokkeren" aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het schuifje van blokkeren externe afbeeldingen staat uit. Als ik de mail open op iPad zie ik het wel. Is het wellicht een applicatie die ik nog moet downloaden om de plaatjes te kunnenzien? Op ieder ander device is het te zien alleen op die Samsung S9 niet. Het zijn allemaal werk gerelateerde mails dus allemaal trusted senders

Of zijn er nog andere mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuur je de mail door naar de andere devices of haal je daar de mail ook rechtstreeks binnen via het account?

Kan namelijk ook nog een beveiligings dingetje zijn vanaf de server site, ingesteld door de beheerder van je werkaccount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als de mail wordt doorgestuurd naar het andere device is het gewoon zichtbaar. Als het op de werk laptop opgehaald wordt dan is het ook Zichtbaar... m.i een issue dan op d telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het een beveiliging instelling is, afgedongen door de mailserver, is het logisch dat een doorgestuurde mail wel werkt, aangezien desbetreffende beveiliging niet aanwezig is op het device/account wat de doorgestuurde mail ontvangt.

Test het werkaccount eens op een ander mobile device. Of gooi eens een balletje op bij je beheerder, wellicht kan die je meer vertellen.

En uiteraard (maar neem aan dat je dat al gedaan hebt) het account een keer helemaal verwijderen en opnieuw instellen op de S9, om mee te beginnen.
Pagina: 1