Ik weet niet of dit hier mag, heb niet in de faq gelezen dat t niet mag, en anders: dump r maar n slotje op (t zal dan maar moeten
).
Ik heb dus nu een AMD K6-2 380 in mn pc zitten op een exotisch Jamicon moederbord
.
Ik had er iig nog nooit van gehoord...
D'r zit 192 MB@133 SDRAM in, en een 13 GB hd'tje.
Ik wil m gaan upgraden, en heb als budget zo'n 615 piek (incl BTW
).
Ik wil het liefst een beetje goed mobo (ik dacht aan iets als Chaintech, MSI, AOpen, Asus of zo iets).
De processor: ik dacht aan een AMD Duron 800, of in die richting.
Wat zou jij doen met dit budget ?
btw: ik internet t meeste, webdesign, fotosoep, af en toe n multiplayer game, en linux (ik draai standaard win 2k server, maar mn pc is niet server)
Aub geen flames (intel is beter, nietus, amd is beter, wellus nietus, enz...), daar hebben we geen van allen wat aan...
Ik heb dus nu een AMD K6-2 380 in mn pc zitten op een exotisch Jamicon moederbord
Ik had er iig nog nooit van gehoord...
D'r zit 192 MB@133 SDRAM in, en een 13 GB hd'tje.
Ik wil m gaan upgraden, en heb als budget zo'n 615 piek (incl BTW
Ik wil het liefst een beetje goed mobo (ik dacht aan iets als Chaintech, MSI, AOpen, Asus of zo iets).
De processor: ik dacht aan een AMD Duron 800, of in die richting.
Wat zou jij doen met dit budget ?
btw: ik internet t meeste, webdesign, fotosoep, af en toe n multiplayer game, en linux (ik draai standaard win 2k server, maar mn pc is niet server)
Aub geen flames (intel is beter, nietus, amd is beter, wellus nietus, enz...), daar hebben we geen van allen wat aan...