Dag allen,
Ik zoek een nieuwe lichtgewicht laptop.
Wat ga je met je laptop doen?
Gebruik is voor basic taken: surfen, video's bekijken, Office.
Wat is je budget?
Bij voorkeur onder de € 700.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik heb jaren gewerkt met een lichtgewicht en houdt dit graag zo. Ik zal er niet veel mee reizen. Schermgrootte zoek ik 13-14''. Desalniettemin zoek ik wel een laptop met redelijke bouwkwaliteit die niet plastic is/aanvoelt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
In mijn zoektocht ben ik twee laptops tegengekomen die aan de eisen (lijken) te voldoen en qua kosten gelijk zijn, namelijk:
pricewatch: Asus Zenbook UX430UA-GV445T
https://www.dell.com/nl-nl/shop/compare?ocs=cn537002
De Dell is grotendeels qua specs beter (qua type scherm kan ik echter niet terugvinden) behoudens accugrootte (bij Dell slechts 38 W/u). Anderzijds kan ik niet echt reviews vinden van de Dell en ben ik huiverig over bijv. bouwkwaliteit. Gezien de onbekendheid met Dell neig ik nu naar de Zenbook, ondanks deze op papier minder is.
Ik hoor graag jullie mening.
Ik zoek een nieuwe lichtgewicht laptop.
Wat ga je met je laptop doen?
Gebruik is voor basic taken: surfen, video's bekijken, Office.
Wat is je budget?
Bij voorkeur onder de € 700.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik heb jaren gewerkt met een lichtgewicht en houdt dit graag zo. Ik zal er niet veel mee reizen. Schermgrootte zoek ik 13-14''. Desalniettemin zoek ik wel een laptop met redelijke bouwkwaliteit die niet plastic is/aanvoelt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
In mijn zoektocht ben ik twee laptops tegengekomen die aan de eisen (lijken) te voldoen en qua kosten gelijk zijn, namelijk:
pricewatch: Asus Zenbook UX430UA-GV445T
https://www.dell.com/nl-nl/shop/compare?ocs=cn537002
De Dell is grotendeels qua specs beter (qua type scherm kan ik echter niet terugvinden) behoudens accugrootte (bij Dell slechts 38 W/u). Anderzijds kan ik niet echt reviews vinden van de Dell en ben ik huiverig over bijv. bouwkwaliteit. Gezien de onbekendheid met Dell neig ik nu naar de Zenbook, ondanks deze op papier minder is.
Ik hoor graag jullie mening.