Is deze build goed genoeg voor streamen én gamen?

Pagina: 1
Acties:
  • 314 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martyr
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18-09-2018
Hoi!

Ik ben van plan over te stappen naar pc gamen ipv console.
Nu heb ik deze build in elkaar gezet en ik ben benieuwd naar de fps die ik zou kunnen hitten met deze build als ik erop game en stream? Ik ben van plan op een 4:3 res te gaan spelen omdat ik dat een stuk fijner vind (geoefend op laptop ) en ik weet van anderen dat dat ook zorgt voor extra fps. Ik twijfel namelijk ook nog tussen een 144hz of 240hz monitor.

Zouden jullie nog aanpassingen doen?

https://gyazo.com/8431cb51c04f67f7e5c393e65f22f55f

[ Voor 6% gewijzigd door Martyr op 04-09-2018 22:31 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee; ben een klein beetje allergisch om maar op allerlei shared links te klikken.

Allicht kan je even beoordelen of reviews: Desktop Best Buy Guide - september 2018 binnen je budget valt en misschien, met de uitleg erbij, kan beoordelen of het voldoet aan je wensen.

240Hz kan je wel vergeten voorlopig maar een 144Hz is zeker mogelijk als je een 1070 of 2060 (Nvidia) in je systeem zou zetten.

Het zou ook handig zijn als je uitlegt welke games je speelt; Patience op 144Hz kan elke GPU maar het wordt pas uitdagend met Battlefield 5, bijvoorbeeld. Maar dan kan je terugvallen op https://nl.hardware.info/...shadow-of-the-tomb-raider voor wat voorlopige benchmarks.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martyr
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18-09-2018
MAX3400 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 22:39:
Geen idee; ben een klein beetje allergisch om maar op allerlei shared links te klikken.

Allicht kan je even beoordelen of reviews: Desktop Best Buy Guide - september 2018 binnen je budget valt en misschien, met de uitleg erbij, kan beoordelen of het voldoet aan je wensen.

240Hz kan je wel vergeten voorlopig maar een 144Hz is zeker mogelijk als je een 1070 of 2060 (Nvidia) in je systeem zou zetten.

Het zou ook handig zijn als je uitlegt welke games je speelt; Patience op 144Hz kan elke GPU maar het wordt pas uitdagend met Battlefield 5, bijvoorbeeld. Maar dan kan je terugvallen op https://nl.hardware.info/...shadow-of-the-tomb-raider voor wat voorlopige benchmarks.
Kan ik wel begrijpen ja, sorry.

Ik speel fortnite op low graphics, eigenlijk alleen de view distance op epic maar verder alles op low en dus ook geen optimale resolutie. (1440x1080 of 1280x1024).

Ik heb een GTX 1080 in m'n build zitten, samen met een ryzen 2700x omdat deze beter is voor streamen in vergelijking tot de i7 8700k. Ik ben ook niet van plan heel veel andere games te gaan spelen en ben niet iemand die echt voor graphics speelt.

[ Voor 52% gewijzigd door Martyr op 04-09-2018 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Martyr schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 22:42:
[...]

Ik speel fortnite op low graphics, eigenlijk alleen de view distance op epic maar verder alles op low en dus ook geen optimale resolutie. (1440x1080 of 1280x1024).
Ga dan maar eens goed lezen: https://www.techspot.com/article/1557-fortnite-benchmarks/ want er lijkt een 150fps cap te zitten ongeacht wat voor PC & GPU je ertegenaan gooit. Er is ook een bijbehorende video maar dat is nogal langdradig dus ik denk dat lezen langer is.

In Desktop Aankoopadvies staan een aantal sticky topics; allicht wil je die nog even doornemen en je startpost editen. Dan kan je je gyazo-lijstje even netjes maken en aan ons laten zien en hopelijk wat toelichting geven of & waarom je bepaalde onderdelen gekozen hebt of welke precieze vragen je er over zou hebben.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:56

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Je topic hoort thuis in Desktop Aankoopadvies. Lees eerst DAA beleid goed door, want hier ontbreekt een hoop informatie.

Succes!

Dit topic is gesloten.