ik zoek een?
Van een medetweaker een WD mycloud aangeschaft. werkte prima maar op een zekere dag kapte deze er mee. Mijn eerste aanname was dat hdd gesneuveld was omdat deze niet meer gezien werd. Nieuwe hdd gekocht en erin gezet. Bleek het dat WD cloud gesneuveld was! @!#$@#$#
Nu heb ik 2 schijven en ben ik op zoek naar een NAS.
Omdat de NAS aangesloten gaat worden op een nVidia shield tv hoeft deze in feite niks te doen behalve data doorsturen. Op de shield draai ik KODI en alle andere apps. Nu is de vraag wat is slim.
Wat is je budget?
Liefst ver onder de 200 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Iedereen heeft het erover hoe goed synology is en omdat een vriend er ook 1 heeft kunnen we makkelijk onze data bij elkaar plaatsen. (schijnt programma voor te zijn)
De opties die ik nu heb gezien
-2e hands synology 214se V&A aangeboden: Synology DiskStation DS214se (70 euro)
- 216 se pricewatch: Synology DiskStation DS216se (140 euro)
- 218j product: Synology DiskStation DS218j (170 euro)
of
zyxel nas326 pricewatch: ZyXEL NAS326 - 95 euro.
Wat zouden jullie aanraden en waarom?
Alvast bedankt.
Van een medetweaker een WD mycloud aangeschaft. werkte prima maar op een zekere dag kapte deze er mee. Mijn eerste aanname was dat hdd gesneuveld was omdat deze niet meer gezien werd. Nieuwe hdd gekocht en erin gezet. Bleek het dat WD cloud gesneuveld was! @!#$@#$#
Nu heb ik 2 schijven en ben ik op zoek naar een NAS.
Omdat de NAS aangesloten gaat worden op een nVidia shield tv hoeft deze in feite niks te doen behalve data doorsturen. Op de shield draai ik KODI en alle andere apps. Nu is de vraag wat is slim.
Wat is je budget?
Liefst ver onder de 200 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Iedereen heeft het erover hoe goed synology is en omdat een vriend er ook 1 heeft kunnen we makkelijk onze data bij elkaar plaatsen. (schijnt programma voor te zijn)
De opties die ik nu heb gezien
-2e hands synology 214se V&A aangeboden: Synology DiskStation DS214se (70 euro)
- 216 se pricewatch: Synology DiskStation DS216se (140 euro)
- 218j product: Synology DiskStation DS218j (170 euro)
of
zyxel nas326 pricewatch: ZyXEL NAS326 - 95 euro.
Wat zouden jullie aanraden en waarom?
Alvast bedankt.