Detonator 5.22 verliest AGP 4x kunstjes

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• elemans
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 18:14
Vandaag een curieuze ontdekking gedaan: Mijn Leadtek Geforce DDR draait op drivers nieuwer als 5.13 niet 4x maar slechts 2x AGP. Zodra ik weer downgrade, werkt de meuk weer op 4x. Dit komt overeen met de instelling in de BIOS.

Heeft iemand en oplossing cq. plausibele verklaring?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Dit is algemeen bekend (maar misschien nog niet bij jou ;)). Ik weet niet of het op te lossen is, als ik jouw was zou ik even kijken op http://www.tweak3d.com , daar hebben ze geloof ik een GeForce FAQ waar het antwoord op je vraag instaat (ik heb geen zin om zelf te gaan kijken omdat ik geen GeForce heb ... :)).

PC Specs

• elemans
Bedankt, bomber, dat is soms het nadeel van algemeen bekende zaken: niemand heeft het meer over...

Die FAQ blijft inderdaad voor GeForce bezitters erg interessant, voor het probleem wordt zelfs een oplossing aangeboden, zij het slechts voor windows 9x.

Zijn er nog pientere mensen die tevens een oplossing voor het GeForce + Appolo 133a AGP-probleem hebben voor W2000?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Misschien kun je VIA's nieuwe 4.03 AGP driver proberen, lost problemen op voor een hoop mensen onder Win2K wat ik ervan gelezen heb. De driver is pas één dag uit geloof ik.

PC Specs

• drikus
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-03 07:18
Dunno of het werkt met de 5.22 maar maak regfile met

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\NVIDIA Corporation\Global\System]
"EnableVia4X"=dword:00000001

en je hebt je 4x AGP weer terug

• elemans
Wederom bedankt bomber, nieuwe AGP driver lost echter het probleem niet op. Ook bedankt drikus, jouw oplossing, die dus uit de FAQ te halen is, lost het probleem alleen onder W9x op.
Pagina: 1