Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
Ongeveer 4-5 maanden wordt ik nu elke dag gebeld door een +44 nummer, dagelijks is het een ander nummer (de oude blokkeer ik elke keer) en als ik opneem is het gewoon een vaag verkooppraatje dat vraagt voor m'n accountgegevens van ING of wil inloggen op mn PC

Ik ben het inmiddels wel een klein beetje zat, KPN kan helaas geen landcode blokkeren. Weet iemand hoe je op android 8.0.0 netnummers kan blokkeren, of is er een app die jullie kunnen aanraden hiervoor?

Ik heb Blacklist en callblocker al geprobeerd, helaas werken beide niet :(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkroes
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:40
Is het niet mogelijk om wildcards te gebruiken?
Bijvoorbeeld +44********

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
mkroes schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 19:59:
Is het niet mogelijk om wildcards te gebruiken?
Bijvoorbeeld +44********
Helaas niet, ook '+44' werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@iaxe393 ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is dat het om een netnummer gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkroes
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:40
Net even snel wat rondgekeken maar standaard is het dus niet mogelijk om een wildcard nummer te blokkeren.
Er zijn wel diverse apps te installeren die dit wel kunnen.
Net snel even de app Calls Blacklist geprobeerd maar hier kan ik wel nummers mee blokkeren die beginnen met een bepaald nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
mkroes schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 20:12:
Net even snel wat rondgekeken maar standaard is het dus niet mogelijk om een wildcard nummer te blokkeren.
Er zijn wel diverse apps te installeren die dit wel kunnen.
Net snel even de app Calls Blacklist geprobeerd maar hier kan ik wel nummers mee blokkeren die beginnen met een bepaald nummer
Thanks, zal die ook even checken.
Kon ze hier wel invullen, was helemaal blij dat ik dacht dat het werkte, tot ik net voor dit topic weer gebeld werd door z'n stink marketeer/scammer/spammer :(
Pagina: 1