Spider-Man review

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
reviews: Marvel's Spider-Man - Nieuwe koning van de superheldengames

Misschien een klein detail, maar vond het wel het vermelden waard;
Marvel gaf Spider-Man afgelopen jaren een reboot met nieuwe films, en daarmee is Spider-Mans 'origin story' inmiddels pakweg tweeduizend keer verteld.
Ehh. Nee. Sony heeft de rechten voor Spider-Man/Spiderman/Peter Parker, net hoe je het schrijven wilt. De laatste Spider-Man: Homecoming film was een samenwerking tussen Sony en Marvel, zodat Spider-Man in het Marvel Cinematic Universe (MCU) kon komen, omdat Spider-Man benodigd was/is voor Infinity War. De delen vóór Spider-Man: Homecoming zijn dus van Sony. Marvel heeft daarin dus niets betekend voor de reboot, gezien de rechten bij Sony liggen.

Wellicht dat @Tweakjur eea recht kan zetten? :) Alvast bedankt!

EDIT:
Heb even een pagina gevonden dat hopelijk wat meer verduidelijkt:
http://collider.com/spider-man-marvel-sony-deal-explained/

EDIT2:
En dit verklaard eigenlijk ook waarom Peter Parker/Spider-Man in de game ook niet lijkt op Peter Parker uit Homecoming (gespeeld door Tom Holland). ;)

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 04-09-2018 18:35 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
@Tweakjur, heb je hier al naar kunnen kijken?

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-10 12:41

Tweakjur

Redacteur
Jep. Je hebt gelijk hoor. Maar lijkt me niet dat er grote veranderingen aan de review nodig zijn? Het gaat je om dat ik de reboot toeschrijf aan Marvel terwijl Sony eigenlijk de rechten heeft?

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
@Tweakjur Sorry voor de late reactie, ik was ziek waardoor ik dit topic vergat.

En ja, het gaat inderdaad over het toeschrijven van de reboot aan Marvel. Marvel heeft uberhaupt weinig van doen met de Spider-man reboot. Het enige waar zij wat mee van doen hebben gehad, is de Spider-man: Homecoming film, wat een succesvolle samenwerking is geweest. De rest is allemaal Sony. Ik vind het dan inderdaad wat raar, om die reboot aan Marvel toe te dichten, terwijl zij dat niet gedaan hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 12-09-2018 16:53 ]