Vraag

• mc landin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-07 10:04
Ik zoek een?
Ik ben op het moment op zoek naar een eerste smartwatch, voornamelijk voor checken van notificaties en bijhouden slaap

Wat is je budget?
Maximum budget is 350 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het apparaat actief gebruiken om notificaties bij te kunnen houden, o.a. email te checken. Sportactiviteiten bijhouden speelt een ondergeschikte rol.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel enerzijds tussen de aankomende Galaxy Gear 42mm (de grotere maat is te groot voor mijn dunne pols) en anderzijds tussen bijvoorbeeld een Skagen 2/Fossil.

Ik ben in het bezit van een Galaxy S8, maar gebruik veel Google apps, waaronder gmail, calendar en keep. Ik weet daarom niet zeker wat wijsheid is, gaan voor de Gear, terwijl deze op Tizen draait, of kiezen voor het alternatief met een verouderde soc en voornamelijk: kortere accuduur.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik twijfel tussen bovenstaanden. Is Tizen onpraktisch met Google Apps, of valt hier prima mee te werken? Met eigen online research word ik niet veel wijzer..

Alle reacties

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-11 13:36
Wellicht een andere optie:
De Amazfit Stratos
pricewatch: Amazfit Stratos Zwart (Zwart)

https://m.geekbuying.com/...Watch-2-Black-397712.html

Gebruik zelf een Amazfit Bip ivm de lange accuduur, tot 45 dagen.
Krijg alle meldingen van apps binnen. Om hele mails te kijken, pak je toch snel je mail -->telefoon.

• mc landin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-07 10:04
Interessant alternatief!

Toch zit mijn vraag er meer in of Tizen erg onpraktisch is met Google apps, of dat dit toch opweegt tegen de lagere accuduur en oudere soc van de Wear OS tegenhangers