Hallo, heeft iemand goede ervaring met spraaksoftware om te kunnen testen. Ik werk voor transport bedrijf en de chauffeurs blijven Appen onderweg ik zou graag een veilig alternatief bieden. Ik ben zelf verantwoordelijk voor de it. Iemand een idee.
Vraag
Alle reacties
Verwijderd
Spraaksoftware zit in alle moderne telefoons al ingebouwd met Siri/Google assistent en whatnot.
Ik zou ze een aantal nieuwsartikelen van verkeersdoden door vrachtwagenchauffeurs die op de telefoon bezig waren voorschotelen.
Ik zou ze een aantal nieuwsartikelen van verkeersdoden door vrachtwagenchauffeurs die op de telefoon bezig waren voorschotelen.
Siri / Alexa / Cortana / Google Assistant?
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Nee gaat echt over een app waarmee je dus gesproken berichten naar elkaar kan teksten, dus niet het geven van commando's Dus zeg maar WhatsApp maar dan spraak gestuurd. Zoiets ken ik nog niet.
Verwijderd
Dat heet bellenVerwijderd schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:23:
Nee gaat echt over een app waarmee je dus gesproken berichten naar elkaar kan teksten, dus niet het geven van commando's Dus zeg maar WhatsApp maar dan spraak gestuurd. Zoiets ken ik nog niet.

Anders zit je in een telefoon te ouwehoeren, die dat in tekst omzet, om het dan te versturen, en het weer in spraak om te zetten zodat je het hele riedeltje weer kan herhalen.
Vrachtwagenchauffeurs moeten tegenwoordig 8000000certificaten halen en bijhouden, ik kan me niet voorstellen dat er daar niet ergens een tussen zit die de gevaren niet benadrukt.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2018 14:26 ]
https://www.techbout.com/...essages-using-siri-19252/ <-- dat lijkt iig in iOS te kunnen. Chauffeurs zullen nog steeds op het scherm moeten kijken, de vraag is of dat wenselijk is.
Itelligo nee, bellen moet je antwoorden en ben je in gesprek. Dit is teksten maar dan met spraak, zit natuurlijk in WhatsApp maar dan moet je nog steeds je scherm gebruiken en inspreken. Dit moet dus zonder touch kunnen. T_Knoop dat is ieder geval een verbetering, ga ik eens mee testen. Ze kijken nu ook op de KM teller etc.. Bedankt!
Welkom op GoT. Je stelt een vraag en als je ook het vraagsjabloon had gebruikt had je twee kopjes gezien waar we graag een antwoord op willen.
Ik ga ervan uit dat je voordat je hier een vraag stelde zelf ook al hebt rondgeneusd, gevraagd en misschien hebt nagedacht. Deel dat vooraf en laat anderen daar niet naar vragen. Hoe beter jij je vraag stelt, hoe meer mensen gemotiveerd zijn om hun kennis met je te delen. Een forum is halen én brengen, ook in je vraagstelling. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart
Ik ga ervan uit dat je voordat je hier een vraag stelde zelf ook al hebt rondgeneusd, gevraagd en misschien hebt nagedacht. Deel dat vooraf en laat anderen daar niet naar vragen. Hoe beter jij je vraag stelt, hoe meer mensen gemotiveerd zijn om hun kennis met je te delen. Een forum is halen én brengen, ook in je vraagstelling. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Dank@Lustucru ik zal er rekening mee houden.
Pagina: 1